پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350663 تاریخ : 1397/03/23-09:21:28
,15,
همکاری پست و بانک ها در کرمان کسترش می یابد

نشست مشترک پست و کرمان موتور

همکاری پست و بانک ها در کرمان کسترش می یابد

نشست مشترک مسئولان پست وکرمان موتور با حضورحلال خورعضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با هدف گسترش سطح همکاری های دو مجموعه در کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حلال خور در جریان سفر به استان کرمان ضمن بازدید از مجتمع کرمان موتور و سرویس پست لجستیک مستقر دراین شرکت، در نشست مشترک مسئولان دو مجموعه حضور یافت و گفت: پست نوین  رویکردها و ماموریت های جدیدی را دنبال می کند که ارایه خدمات در قالب پست لجستیک یکی از آنهاست.

وی افزود: براین اساس شرکت ملی پست به منظور تنوع بخشی به محصولات و خدمات و پاسخگویی بیشتر به نیاز مشتریان با ارایه سرویس های جدید از جمله پست لجستیک، نوسازی خدمات را در صدر فعالیت های خود قرارداده است.

حلال خور در ادامه با اشاره به اینکه عزم جدی مسئولان شبکه، توسعه پست لجستیک است، افزود: شرکت ملی پست از تمام توان لجستیکی خود در جهت ارایه خدمت به شرکت های بزرگ تولیدی مانند کرمان موتور استفاده می کند و تلاش می کند با تامین حداکثری امنیت، در کوتاهترین زمان این خدمات عرضه گردد.

امضاء تفاهم نامه همکاری پست کرمان و بانک ها با حضور حلال خور

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در مراسم  امضاء تفاهم نامه همکاری پست کرمان با چهار بانک حضور یافت و گفت: بانک ها از مشتریان کلاسیک و حائز اهمیت برای پست هستند.

حلال خور افزود: از دیر باز پست به عنوان امین مشتریان بوده و هست، به همین علت به بانک ها تضمین داده می شود که کلیه اطلاعات در اختیار پست در نهایت امانتداری، حفظ و نگهداری می گردد.

وی با اشاره به اینکه بانک ها از مشتریان ویژه پست محسوب می شوند، اظهار داشت: به منظور تعامل بیشتر با این مشتریان و تامین رضایت آنها، توسعه زیرساخت های مناسب را در دستور کار  داریم.

حلال خور گفت: در حال حاضر تنها هفت درصد درآمد شرکت از محل همکاری با بانکهاست که می بایست این بازار گسترش یابد.

عضو هیئت مدیره افزود: با وجود اطلاعات مکانی کدپستی که هر شش ماه یکبار بهنگام سازی می شوند،  بانک ها می توانند با استفاده از این فرصت درخصوص احراز مکان مشتریان و همچنین وصول مطالبات خود اقدام کنند.

مدیرکل پست استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به قابلیت ها و توانمندی های شبکه پستی، اظهار داشت: ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان ماموریت اصلی شرکت ملی پست می باشد.

اکبری در ادامه بهره‌گیری از فناوری‌های نوین اطلاعاتی را از دیگر نقاط قوت شرکت ملی پست برشمرد و یادآور شد: با پیشرفت و توسعه فناوری‌های نوین، پتانسیل‌ها و زیر ساخت‌های موجود در پست و همکاری و تعامل موثر با بانک ها می‌توان گام‌های بلندی در جهت تسریع و تسهیل خدمات برداشت.

وی اظهار داشت: نگاه جامعه امروز نسبت به پست متحول شده و ما تلاش می کنیم تا خدمات نیابتی دستگاه های اجرایی را به نحو مطلوب به سرانجام برسانیم .

موضوع این تفاهم نامه که بین مدیر کل پست کرمان و  مدیران چهار بانک ملت، کشاورزی، سپه و رسالت منعقد شد، توزیع دسته چک، ابلاغیه ها و اخطاریه ها، جمع آوری پرونده های تسهیلات از شعب توسط پست، توزیع هدایا بازنشستگان بانک، حمل سریع محمولات و ارسال  و... در سطح استان کرمان است.

بازدید از نخستین ایستگاه نامه رسانی سیار کشور

عضو هیئت مدیره در ادامه سفر به کرمان از نخستین ایستگاه نامه رسانی سیار که به صورت پایلوت دراستان کرمان راه اندازی شده است، بازدید به عمل آور و آن را گامی موثر در جهت ارایه خدمات قابل دسترس تر و کیفی تر به شهروندان در سطح شهرها عنوان کرد.

مدیرکل پست کرمان نیز در جریان این بازدید گفت: با توجه به مشکل توزیع بسته های حجیم و تعداد زیاد آنها، تنوع ابعاد مرسولات اینترنتی در گشت ها و همچنین بهبود کیفیت بخش توزیع؛ مصصم شدیم تا با راه اندازی ایستگاه های نامه رسانی سیار و  با بکار گیری چهار دستگاه موتور سیکلت  درهر ایستگاه مطابق با استانداردهای توزیع و مهندسی دقیق، کیفیت خدمات رسانی را ارتقا بخشیده و رضایتمندی مشتریان را افزایش دهیم.

اکبری افزود: اجرای این طرح می تواند امنیت و آرامش برای خانواده ها، کاستن از فشار کار به موزعین، افزایش کیفیت توزیع، اصلاح گشت های نامه رسانی و استاندارد توزیع، مهندسی مجدد ابزار و لوازم کار در جهت ارتقا وضعیت موجود، ایجاد اشتغال با توجه به کوچک شدن گشت های نامه رسانی و ارتقا فرهنگ استفاده از پست و صرفه جویی ملی را به همراه داشته باشد.

دیدار و گفت و گو با کارکنان پست استان کرمان

دیدار و گفت و گو با کارکنان پست استان کرمان و بازدید از واحدهای مختلف ستادی و اجرایی از دیگر بخش های سفر حلال خور به استان کرمان بود.

عضو هیات مدیره در دیدار با موزعین در جریان مسائل و مشکلات این گروه از کارکنان قرار گرفت و توصیه هایی در رابطه با حل این چالش ها و بهبود روند کار ارایه داد.

وی با اشاره به اینکه موزعین از جایگاه ویژه ای در شبکه برخوردار هستند، تصریح کرد: با توجه به اهمیت بخش توزیع؛ کارآمدی این بخش به نحو چشمگیری پویایی و سرآمدی شبکه را موجب می گردد به همین دلیل مدیران ارشد شرکت نگاه ویژه ای به آن دارند.

حلال خور ضمن تایید مشکلات بخش توزیع در تامین خورجین و کیف نامه رسانی، گفت: تلاش های زیادی در خصوص طراحی و استفاده از باکس های نامه رسانی استاندارد انجام شده که در نهایت با توجه به عدم انجام تعهد طرف قرارداد در موعد مقرر، تصمیم بر این شد که اعتباری جهت تهیه خورجین موقت، تلفن همراه و لباس متناسب با شرایط آب وهوایی هر استان پرداخت شود.

وی درخصوص هزینه حق انکسار موزعین و تفاوت حقوق و مزایای نیروهای موزع شرکتی نیز گفت: از ابتدای سال97 مصوب شده است حق انکسار افزایش یابد، همچنین تلاش شده است مشکل تفاوت حقوق و مزایای نیروهای موزع شرکتی با سایر کارکنان این حوزه با افزایش مبلغ قرارداد حل شود.

در ادامه عضو هیئت مدیره از پروژه های ساختمانی مجتمع اداری ICT و مسکونی کارکنان پست کرمان بازدید به عمل آورد.

عضو هیئت مدیره: برای بقا در فضای رقابت بایستی نگرش سنتی به مدرن تغییر کند

حلال خور در جلسه شورای اداری پست استان کرمان گفت: با وجود رقبای جدید و حفظ جایگاه و منزلت پست بایستی نگرش سنتی به مدرن تغییر نماید.

عضو هیئت مدیره افزود: در فضای رقابتی امسال، برای حفظ سرویس های دارای ارزش افزوده که رقبا نیز به دنبال آن هستند بایستی زیرساختهای مناسب فراهم و تدابیر لازم اتخاذ شود تا این سرویس ها حفظ شود.

وی ضمن تقدیر از عملکرد پست استان کرمان که در سالهای گذشته از استانهای برتر بوده است، اظهار امیدواری کرد: با توجه به ظرفیتهای بالقوه در استان کرمان، در سال جاری نیز با همت تمامی کارکنان این برتر مجددا محقق  شود.

عضو هیئت مدیره با اشاره به قرارداد توزیع دسته چک بانک رسالت که یکی از خدمات با ارزش افزوده به شمار می آید، افزود: از ابتدای شروع طرح حدود 18 هزار دسته چک با کیفیت مطلوب در کرمان توزیع شده است که این موضوع تاثیر مطلوبی در جذب بازارهای مشابه خواهد داشت.

حلال خور تضمین امنیتی این سرویس را مهم ترین نکته دانست و اظهار داشت: با تدابیر اندیشیده شده، امنیت ارایه این خدمت از سوی شرکت ملی پست تضمین شده و بر همین اساس است که ارزش گذاری ارایه این خدمات، می بایست متناسب با ریسک امنیتی آن صورت پذیرد.

عضو هیئت مدیره نحوه  تعامل و همکاری با بانک های کشور، به ویژه بانک قرض الحسنه رسالت را از دیگر مواردی دانست که نیاز به توجه داشته و از مسئولان پست استان خواست با اقدامات موثر و برقراری تعامل بیشتر، این سرویس را در اختیار دیگر مشتریان نیز قرار دهند.

وی انعقاد تفاهم نامه با بانک ها را در راستای اهداف و مأموریت شرکت ملی پست برشمرد و گفت: با افزایش این بازار می توان زمینه مناسبی برای ایجاد درآمدهای ماندگار شبکه پستی فراهم آورد.

حلال خور امین بودن کارکنان را سرمایه ارزشمند پست عنوان کرد و افزود: این سرمایه ه سادگی به دست نیامده است و باید در صیانت از آن کوشا باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت تغییر نگاه پست به بنگاه اقتصادی بیان داشت: آغاز به کار دو شرکت خصوصی به عنوان اپراتورهای جدید در کنار شرکت ملی پست، فضای کسب درآمد را تحت تاثیر قرار می دهد به همین دلیل ما باید با تغییر نگاه به دنبال ایجاد بازارهای جدید و انجام فعالیت های اقتصادی منطبق با امکانات و تجهیزات و ماموریت خود باشیم.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست تبدیل دارایی های غیر مولد به مولد، مستندسازی اموال غیرمنقول شرکت در استان ها و وصول مطالبات پست را از عمده تکالیف سال جاری عنوان کرد و خواستار اجرا و پیگیری مجدانه این موارد تا حصول نتیجه قطعی شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 197
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران