آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658808 تاریخ : 1402/06/07-17:59:09
,15,
همکاری ایرانسل و ثبت احوال در زمینه تحول دیجیتال

همکاری ایرانسل و ثبت احوال در زمینه تحول دیجیتال

ایرانسل و سازمان ثبت احوال کشور، با امضای تفاهم نامه ای، در زمینه ارائه راهکارهای تحول دیجیتال به مردم و کسب وکارها همکاری می کنند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم امضای این تفاهم نامه، صبح دوشنبه 6 شهریور 1402، در سازمان ثبت احوال کشور و با حضور معاونان سازمان ثبت احوال از جمله سیدعلی نصرالله معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع، محمدباقر عباسی معاون امور هویتی و حقوقی، افشار خاکباز معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی و باقر صمدی معاون دیجیتال ایرانسل برگزار شد.

ایرانسل و سازمان ثبت احوال کشور، در قالب این تفاهم نامه که در 9 محور به امضا رسیده است، در زمینه ارائه راهکارهای تحول دیجیتال، از جمله ایجاد زیرساخت احراز هویت دیجیتال، پژوهش و مشاوره و خدمات ارتباط با مشتریان همکاری می کنند.

بنا بر این تفاهم نامه، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و سازمان ثبت احوال کشور، در موضوعات «ارائه سرویس های تخصصی از سوی ایرانسل»، «مشارکت و همکاری در ارائه خدمات مشترک به کاربران خدمات استعلام و احراز هویت دیجیتال»، «بهره برداری سازمان از ابزارها، تجارب و توانمندی های ایرانسل در زمینه مشتری مداری (مرکز تماس یکپارچه، ارتباط برخط، چت و رسانه های اجتماعی، سرویس تلفن گویای هوشمند، کدهای کوتاه دستوری، اطلاع رسانی خدمات و رویدادها، نظرسنجی و افکارسنجی و پیگیری مشکلات) در جهت ارتقای پاسخگویی به متقاضیان (سازمان ها و اشخاص) و ایجاد بستر های ارتباطی دیجیتال برای تسهیل ارتباطات»، «انجام پژوهش های بنیادی و کاربردی در رابطه با تعیین و تبیین موضوع هویت دیجیتال»، «طراحی و ارتقای راهکارهای ارتباطی مؤثر در راستای تحول دیجیتال و توسعه دولت الکترونیک به منظور ارائه خدمات عمومی اثربخش، پاسخگو و در دسترس» و «یکپارچه سازی ابزارهای ارتباطی آنلاین و آفلاین برای سیاست گذاری جامع و بهبود ارتباط با مشتریان (سازمان ها و اشخاص)»، همکاری می کنند.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در تحول دیجیتال، با هدف استراتژیک گذار از اپراتور ارتباطی (Telco) به شرکت فناوری (Techco)، با ارائه راهکارها و سرویس های دیجیتال از جمله سرویس احراز هویت و امضای دیجیتال «یلو نام»، بستری را برای یکپارچه و دیجیتالی شدن خدمات عمومی به مردم و کسب وکارها و تحقق تجربه زندگی دیجیتال، فراهم کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 195