آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 213348 تاریخ : 1395/05/18-15:38:44
,1,22,
نیروی انسانی بالاترین سرمایه یک سازمان محسوب می شود

نیروی انسانی بالاترین سرمایه یک سازمان محسوب می شود

همایش کارکنان بانک مهر اقتصاد استان یزد با حضور معاونین امور مناطق و اعتبارات و بین الملل بانک در سالن اجتماعات شرکت سنگ آهن بافق برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک مهر اقتصاد استان یزد، جواد حاجی مزدارانی – معاون امور مناطق بانک – در این همایش با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد از ارزشمندترین کارکنان برخوردار است، گفت: نیروی انسانی بالاترین سرمایه یک سازمان محسوب می شود و در سازمان های خدماتی نظیر بانک ها خدمت به محض عرضه، ارزیابی می شود.

وی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد با دو مولفه اصلی کارکنان متعهد و اعتماد عمومی، توانسته پله های رشد و ترقی را با موفقیت طی کند، اظهار داشت: هر شعبه بانک یک بنگاه اقتصادی مستقل محسوب می شود از اینرو شعب باید با ایجاد توازن بین منابع، مصارف و مدیریت معوقات، به سود عملیاتی دست یابند. 

وی با تاکید بر ارتقاء دانش و مهارت های علمی و تخصص همکاران، گفت: دنیای امروز بر پایه دانش استوار است به همین منظور تنها با مجهز شدن به علوم و فنون روز دنیا می توانیم در شراط رقابتی بازار سهیم باشیم و فعالیت های خود را با قوت و قدرت ادامه دهیم.

معاون امور مناطق، نظارت بر تسهیلات پرداختی را عاملی مهم در رونق اقتصادی دانست و گفت: چنانچه در بخش نظارت بانکی کوتاهی صورت گیرد اقتصاد کشور دچار افزایش نقدینگی و تورم خواهد شد.

مزدارانی خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد بر اساس سیاست های کلان کشور و تأکید مقام معظم رهبری عزم جدی در کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی دارد لذا بدین منظور پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی در اولویت بانک می باشد.

در ادامه، ایرج نیک اختر - معاون اعتبارات و بین الملل بانک – اظهار داشت: برخورد مناسب و صداقت کارکنان مهمترین عامل موفقیت بانک مهر اقتصاد به شمار می رود و موجب وفاداری هر چه بیشتر مشتریان و سپرده گذاران به این مجموعه شده است.

نیک اختر راز موفقیت یک سازمان را همدلی، وفاق، و اتحاد کارکنان عنوان کرد و گفت: بحمدالله این مهم در بانک مهر اقتصاد وجود دارد لذا باید برای حفظ و تقویت آن بکوشیم.

معاون اعتبارات و امور بین الملل بانک، افزود: قطعا ایجاد محیط شاداب و با طراوت برای مشتریان و همکاران در موفقیت هر چه بیشتر بانک موثر است از اینرو همه باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانشان  با تبیین مراحل نحوه پرداخت تسهیلات در شعب، گفت: فرآیند اعتبار سنجی برای ارائه تسهیلات نهایتاً باید طی دو هفته مشخص شود و چنانچه مشتری حائز شرایط اعطای تسهیلات نبود با احترام  و برخورد مناسب دلایل عدم پرداخت به وی اعلام شود.

نیک اختر با تاکید بر اهمیت پیگیری مطالبات معوق، تصریح کرد: شعب باید برای وصول مطالبات معوق برنامه ریزی داشته باشند و تک تک کارکنان نیز در کاهش معوقات مشارکت نمایند.

در ادامه، تابانی – رئیس اداره امور شعب استان یزد - گزارشی از عملکرد استان در سال های 1394و 1395 ارائه کرد و هدف از برگزاری اینگونه نشست ها را ایجاد صمیمیت و همدلی بین همکاران و تبادل تجارب موفق عنوان کرد.

گفتنی است در پایان این همایش از همکاران برتر استان یزد با اهداء لوح سپاس و هدایایی قدر دانی به عمل آمد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 228