پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489228 تاریخ : 1398/05/17-16:27:44
,10025,22,
نقش پررنگ خدمات بیمه سرمد در رفاه کارکنان بانک صادرات

نقش پررنگ خدمات بیمه سرمد در رفاه کارکنان بانک صادرات

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در نشست هم‌اندیشی مدیران رفاهی بانک صادرات و مدیران بیمه سرمد در مشهد مقدس با اشاره به اینکه، این شرکت در جهت جلب رضایت حداکثری مجموعه بانک صادرات شامل کارکنان، بازنشستگان و مشتریان، تلاش مضاعفی در سال جاری به کار خواهد گرفت، از استقرار نمایندگان در شعب ممتاز بانک صادرات به منظور سهولت دسترسی مشتریان و تسریع در فرآیند امور بیمه‌ای آنان، خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر مجتبی کاتب، با بیان اینکه بیمه سرمد در جهت حفظ منافع سهامداران، گام برمی‌دارد، رشد 121درصدی قیمت هر سهم این شرکت را از ابتدای سال جاری تاکنون در بازار فرابورس، مورد توجه قرار داد و افزود: قیمت هر سهم بیمه سرمد به بیش از 4 هزار ریال رسیده است که نشان از اعتماد بیمه‌گذاران به مجموعه جوان این شرکت دارد. مدیرعامل بیمه سرمد نیز در این نشست هم‌اندیشی، به کسب دستاوردهای این شرکت در سال 97 و 4ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: در بازه زمانی 4ماهه نخست امسال، با صدور قریب به 90هزار فقره بیمه‌نامه، حق بیمه‌ای به میزان بیش از یک هزار و 405میلیارد ریال تولید شده و تقریبا 104درصد از هدف شرکت محقق شده که این شاخص نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 49 درصد رشد را تجربه کرده است. مهدی مهدوی، سهم 21درصدی بیمه های زندگی و سهم پایین 22درصدی رشته درمان از کل پرتفوی تولیدی را در این مدت، مورد توجه قرار داد و افزود: تحقق این مهم، حاکی از سیاست‌های شرکت در جهت اعمال مدیریت صحیح ریسک و حفظ ترکیب متناسب پرتفوی است.

وی، با بیان اینکه، بیمه سرمد در 4ماهه نخست امسال، با وجود بلایای طبیعی حادث‌شده در سال جاری و سال گذشته، در اکثر رشته‌های مختلف، شاهد کاهش نسبت خسارت بوده که در طول فعالیت 6ساله شرکت، بی‌سابقه بوده است، تصریح کرد: کاهش 21درصدی نسبت خسارت در رشته آتش‌سوزی، کاهش 13درصدی در رشته حوادث (گروهی و انفرادی)، کاهش 10 درصدی در باربری و بیمه‌های خاص، کاهش 7درصدی در مسئولیت، کاهش 4درصدی در مهندسی و انرژی و کاهش 3درصدی در بیمه‌های درمان، گواهی بر این ادعاست. رئیس اداره کل رفاه بانک صادرات نیز در این مراسم، افزایش سطح کیفی خدمات‌رسانی بیمه سرمد به مجموعه بانک صادرات را مثبت ارزیابی کرد و افزود: هم‌افزایی در جهت توسعه همکاری‌های مشترک بانک-بیمه از طریق همفکری و گسترش تعاملات فی‌مابین، یکی از رویکردهای مهم این مجموعه در سال جاری خواهد بود.

امیرمهدی امینیان، نگاه حمایتی بانک صادرات نسبت به بیمه سرمد را مورد توجه قرار داد و گفت: بانک صادرات از طریق بیمه سرمد به بسیاری از مطالبات کارکنان خود پاسخ داده و با توجه به افتتاح شعب این شرکت در سراسر کشور، ظرفیت واگذاری امور بیمه‌ای خود را در این شرکت افزایش خواهد داد. بر اساس این گزارش، حاتمی مدیر شعب بانک صادرات استان خراسان رضوی، مجید حبیبی معاون فنی بیمه‌های اموال، امید گودرزی سرپرست معاونت فنی بیمه‌های اشخاص، داود جعفری مدیر بیمه های درمان و جمشید خاتمی مدیر استان خراسان رضوی بیمه سرمد نیز در این مراسم، به ایراد سخنرانی پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران