پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت:نشست مشترک معاونت بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین و مدیریت بینالملل این بانک با هدف همافزایی و ارتقای کیفیت خدمات ارایه شده توسط مدیریت بازاریابی و دفاتر بانکداری شرکتی این بانک برگزار شد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این نشست که با حضور مدیران حوزه بینالملل، بازاریابی و دفاتر بانکداری شرکتی، روسای دفاتر و مدیران حساب دفاتر بانکداری شرکتی و معاونین تعدادی از شعب ارزی این بانک برگزار شد، مسعود مهردادفر معاون بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین طی سخنانی ضمن توصیف خدمات بانکداری شرکتی، گفت: بانکداری شرکتی خدمات مورد نیاز مشتریان و شرکتهای بزرگ را تامین میکند که ارایه خدمت به این گروه از مشتریان مزیت و معایبی به همراه دارد.
وی گفت: بزرگترین مزیت این دست از مشتریان شفافیت صورتهای مالی است که تسهیل کننده ارایه خدمات به این گروه از مشتریان است، در عین حال برای کسب رضایت این گروه از مشتریان باید سرویسهای ویژه و متفاوت به این دست از مشتریان ارایه شود، به عبارت سادهتر این مشتریان نیازمند توجه خاص هستند.
وی تاکید کرد: به همین منظور خدمات بانکداری شرکتی توسط چهار دفتر مستقل و به صورت ویژه به مشتریان ارایه میشود.
مهردادفر خدمت بانکداری شرکتی را تلاشی در جهت بهینهسازی رفتار و ارزش بانکی و در نهایت سودآوری بانکی دانست و گفت: برای رسیدن به این هدف همراهی و همکاری سایر واحدهای بانک اجتناب ناپذیر است.
معاون بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین در ادامه به اهمیت همراهی سه واحد تخصصی با معاونت بانکداری شرکتی اشاره کرد و افزود: همراهی سه حوزه اعتبارت، بینالملل و امور شعب در ارایه خدمات مناسب به مشتریان بانکداری شرکتی علاوه بر افزایش کیفیت خدمات این حوزه زمینه را برای رضایتمندی بیش از پیش مشتریان را فراهم میکند.
وی گفت: سرعت عمل در ارایه خدمت به مشتریان در حوزه بانکی بسیار تعیینکننده است و باید مورد توجه قرار گیرد، این موضوع با توجه به گروه مشتریان هدف در حوزه بانکداری شرکتی، بسیار مهم تر است.
در ادامه این نشست مدیر بازاریابی و دفاتر بانکداری شرکتی طی نیز سخنانی گفت: با هدف افزایش کیفیت خدمات مورد نیاز مشتریان بانکداری شرکتی تمام خدمات مورد نیاز این گروه از مشتریان از طریق مدیران حساب و دفاتر بانکدرای شرکتی ارایه میشود.
وی گفت: ارایه خدمات با کیفیت زمینه را برای رشد تعداد مشتریان بانکداری شرکتی فراهم کرده است به طوری که در سال گذشته 200 مشتری جدید توسط دفاتر بانکداری شرکتی جذب شدهاند.
وی با اشاره به اینکه تغییرات در حوزه بینالملل چشمانداز مناسبی برای مشتریان بانکداری شرکتی در این عرصه فراهم کرده است، گفت: این تغییرات فضاهای جدیدی پیش روی مشتریان بانکداری شرکتی قرار داده است که در این راستا لازم است زمینههای لازم برای ارایه خدمات مورد نیاز این گروه از مشتریان در این بخش فراهم گردد.
رضا انصاری مدیر امور بینالملل بانک اقتصادنوین نیز در این نشست با اشاره به اینکه تعامل مناسبی بین دو حوزه بانکداری شرکتی و مدیریت بینالملل بانک اقتصادنوین وجود دارد گفت: قطعا این تعامل و همکاری افزایش رضایتمندی مشتریان بانک را به همراه خواهد داشت.
وی گفت: همزمان با آغاز سال جدید و تعیین تکلیف مذاکرات در عرصه بینالملل به زودی شاهد تسهیل خدمات بانکی در عرصه بینالملل خواهیم بود که در این راستا پیشبینیهای لازم برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان صورت گرفته است.
وی در تشریح برنامه مدیریت بینالملل بانک اقتصادنوین در سال جاری گفت: ارایه تسهیلات ارزی از محل منابع بانک و مذاکره با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای تدوین قوانین مورد نیاز این بخش، اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی و توجه به آموزش همکاران از جمله برنامههای حوزه بینالملل بانک اقتصادنوین در سال 1394 است.
انصاری همچنین از درجهبندی شعب ارزی بانک اقتصادنوین خبر داد و گفت: براساس این درجهبندی سقف اعتباری شعب افزایش خواهد یافت ضمن اینکه مذاکرات لازم برای افزایش تعداد شعب ارزی بانک اقتصادنوین نیز صورت گرفته است.
در ادامه این نشست احمد حقیقتطلب رئیس اداره عملیات ارزی، وحید صعود معاون توسعه بینالملل و اسمعیل بصیری مدیر اعتبارات بانک اقتصادنوین طی سخنانی برنامههای حوزههای خود را برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان بانکداری شرکتی بیان کردند، ضمن اینکه فاطمه کلانتری رئیس دفتر گلهشر بانکداری شرکتی، رضا موسوی رئیس دفتر نفت بانکداری شرکتی و مرتضی پورمرعشی رئیس دفتر میرداماد بانکداری شرکتی نیز نظرات خود را بیان کردند.
در ادامه معاونین ارزی، تعدادی از شعب و مدیران حساب دفاتر بانکداری شرکتی مباحث و مواردی را بیان کردند.