پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 9716 تاریخ : 1392/06/20-01:53:06
,1,
اقتصاد نوین نشست مشاوره بانکی با مشتریان برگزار کرد

اقتصاد نوین نشست مشاوره بانکی با مشتریان برگزار کرد

اولین جلسه پرسش و پاسخ تحت عنوان "مشکلات و ریسک پرداخت‌های ارزی بین‌المللی و بررسی روش‌های کاهش آن" بانک اقتصادنوین با حضور 14 شرکت برگزیده بانکداری شرکتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این نشست که سیدحسین وهابی مشاور معاون بانکداری شرکتی، مجید زند رئیس اداره خدمات و مشاوره بانکداری شرکتی، علیرضا صادقی مدیر امور دفاتر بانکداری شرکتی، فریده ذوالفقاری مشاور بین‌الملل مدیرعامل و راحله شفیعی رئیس اداره عملیات ارزی بانک اقتصادنوین حضور داشتند، تعدادی از مشتریان بانکداری شرکتی سوالات و موضوعات خود را مطرح کردند.
رئیس اداره خدمات و مشاوره بانکداری شرکتی در این نشست گفت: ایجاد بانکداری شرکتی در دنیا به منزله تخصصی شدن امور بانکی و شرکتی است. بانک‌ها در دنیا از بیش از 40 سال پیش متوجه این نکته شدند که شناخت تخصصی و دقیق‌تر مشتریان با توجه به سبک و شیوه‌های نوین زندگی اقتصادی آنان ضروری است.
مجید زند افزود: افزایش حجم معاملات و تولد بازارهای نوظهور، هم پیوندی و منافع مشترک بانک‌ها و شرکت‌ها از جمله دلائل راه‌اندازی بانکداری شرکتی است. وی گفت که فضای امروزین برد - برد برای شرکت‌ها و بانک به تعالی زندگی اقتصادی کمک کرده است.
به گفته وی شناسایی دقیق شرایط و بخش‌های اقتصادی و عدم تمرکز صرف بر شناخت واحد اقتصادی هم چنین توجه به دانش محور بودن بانکداری شرکتی، رویکردی است که در این شیوه دنبال می‌شود.
زند ارتقا کیفیت، سرعت عمل، سفارشی کاری در عملکرد بانک‌ها و عدم توجه صرف به کمیت را عاملی در جهت حرکت به سمت بانکداری شرکتی عنوان کرد.
رئیس اداره خدمات و مشاوره بانکداری شرکتی 2 الگوی کلی بانکداری شرکتی را در این جلسه به حاضرین معرفی کرد که یکی از این الگوها از شیوه راه‌اندازی میز بانکداری شرکتی در شعب و حمایت از سوی دفتر مرکزی تخصیصی است و مدل دیگر راه‌اندازی دفاتر مستقل بانکداری شرکتی برحسب مناطق جغرافیایی و توجه به بخش‌های تخصصی اقتصادی است. شیوه اول در بانکداری آمریکای شمالی، کانادا، اروپا و شیوه دوم در کشورهای آسیایی معمول است. هند به عنوان پیش رو بازار در این شیوه مطرح است.
در ادامه این مراسم تعدادی از مشتریان و نمایندگان حقیقی شرکت‌ها به طرح پرسش‌های مجموعه خود پرداختند.
نمایندگان شرکت‌های صادراتی توسعه صنایع بهشهر زرین، مخابرات ایران، سازه‌گستر سایپا، گسترش الکترونیک مبین ایران، بازرگانی مهام شرق و سازه‌گستر سایپا از جمله مشتریانی بودند که در این نشست سوالات خود را مطرح کردند.
طبق نظرسنجی به عمل آمده از حضار، هشتاد درصد آنان خواستار ادامه چنین نشست‌هایی از سوی اداره خدمات و مشاوره بانکداری شرکتی شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 231
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران