مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به اهمیت مشتری مداری، خاطر نشان کرد: برای ارائه خدمات نوآورانه به جامعه و سودآوری، دانش اساتید و نخبگان علمی جایگاه بسیار مهمی داشته و تمام گزارش ها و پژوهش ها باید متناسب با دغدغه ها و مشکلات بخش های مختلف بانک وکاربردی و خروجی محور بوده تا بتوانند به درستی نیازهای بانک را پاسخگو باشند.
وی با بیان اینکه صنعت بانکداری یک صنعت پویا و دینامیک است، افزود: لازم است ما نیز همگام با تحولات مالی، اقتصادی و فرهنگ سازمانی ایده آل این صنعت حرکت کنیم، نگاه های به روز و مبتنی بر دانش را جایگزین نگاه های سنتی کرده و به زبانی مشترک در سطح جهانی برای این صنعت دست یابیم.
نجار زاده با تاکید بر ظرفیتهای ویژه و عملکرد قابل توجه این مرکز، ادامه داد: مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی می تواند به هاب دانشی و پژوهشی نظام بانکداری بدل شده و با اشتراک گذاری دیدگاه داخلی و خارجی موجب پیشرفت نظام بانکی شود.