پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489816 تاریخ : 1398/05/31-13:43:00
,15,
ناجا به دولت الکترونیک متصل شد؛ قوه قضاییه در حال آماده کردن زیرساخت‌ها

آذری جهرمی

ناجا به دولت الکترونیک متصل شد؛ قوه قضاییه در حال آماده کردن زیرساخت‌ها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌گوید بخشی از ناجا به دولت الکترونیک متصل شده و قوه قضاییه نیز در حال آماده کردن زیرساخت‌های این امر است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از خانه ملت، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه ناجا و قوه قضاییه با اجرای دولت الکترونیک همکاری نمی‌کنند، گفت: در گذشته استناد قانونی این بود که اجرای دولت الکترونیک تنها مربوط به دولت است نه تمام قوا اما در حال حاضر این ایراد قانونی برطرف و در شورای عالی فضای مجازی آیین نامه‌ای مبنی براینکه دولت الکترونیک به عنوان حاکمیت الکترونیکی مطرح شود، تصویب شد.

تمامی قوا و دستگاه‌ها باید به دولت الکترونیک متصل شوند

وی افزود: با تصویب شورای عالی فضای مجازی تمامی قوا و دستگاه‌ها باید به دولت الکترونیک متصل و تبادل اطلاعات داشته باشند، آیین نامه‌ای این امر نیز به تصویب رسیده است.

عضو کابینه دوازدهم اظهار کرد: کمیته‌ای مربوط به دولت الکترونیک باید تشکیل شود که زیرساخت آن در مرکز ملی فضای مجازی مصوب شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: بخشی از ناجا به دولت الکترونیک متصل شده است و قوه قضاییه نیز در حال آماده کردن زیرساخت‌های این امر است در واقع موانع قانونی برطرف شده و اجرای دولت الکترونیک در فاز اجرایی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 220
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران