به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، این جایزه در مراسم اختتامیه این سمپوزیوم و به دلیل توفیقات بانک تجارت در خصوص ارتباط جامع و نظاممند با رسانهها و استفاده از ابزار نوین پژوهشی ارتباطی به روابط عمومی این بانک اهدا شد.
همچنین براساس رای هیات داوران کاوه سلیمیان کارشناس ارشد اداره روابط عمومی ، بعنوان کارشناس برتر این دوره انتخاب و با اهدای لوح سپاس از وی قدردانی بعمل آمد.
لازم به ذکر است بانک تجارت در دورههای "هفتمین و هشتمین سمپوزیوم بینالمللی روابـط عمومی ایران "در سالهای jQuery152011256808321923018_1382798855040و ?? در بخش "برنامهریزی ارتباطی" و "مدیریت راهبردی روابط عمومیورضایتمندی مشتری در ارائه خدمات، موفق به کسب رتبه نخست شده بود.
اختتامیه نهمین سمپوزیوم بینالمللی روابـط عمومی ایران در روز یکم آبانماه و در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد.