پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 488936 تاریخ : 1398/05/13-14:43:07
,1,
موفقیت اقتصاد کشور در ترویج فرهنگ قرض الحسنه است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

موفقیت اقتصاد کشور در ترویج فرهنگ قرض الحسنه است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در دیدار با مصطفی پور مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران بانکداری قرض الحسنه را رکن اصلی یک جامعه دانست و گفت: موفقیت اقتصاد کشور در ترویج فرهنگ قرض الحسنه است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این دیدار مصطفی پور مدیر شعب استان هرمزگان ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده به عنوان نماینده ولی فیقه در استان هرمزگان وامام جمعه شهر بندرعباس با اشاره به تاریخچه تاسیس بانک قرض الحسنه مهرایران، کارنامه عملکرد این بانک در ارائه خدمات قرض الحسنه به جامعه را درخشان توصیف کرد و بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران اساس کار خود را بر مبنای سنت پسندیده قرض الحسنه بنا کرده تا بدینوسیله افراد کم بضاعت و بی بضاعت و عموماً دهک های پائین دست جامعه بتوانند از خدمات بانک به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: هم‌اکنون این بانک با 530 شعبه و سه هزار کارمند در کشور فعالیت دارد که در استان هرمزگان نیز با 17 شعبه در حال ارائه خدمات قرض‌الحسنه به مردم استان است.

مدیرشعب استان هرمزگان افزود: خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای ترویج سنت پسندیده قرض الحسنه و ترویج بانکداری اسلامی است و تسهیلات اعطایی در آن با کارمزد صفر تا حداکثر چهاردرصد پرداخت می شود.

وی همچنین با معرفی طرح همیاران مهرایران اظهار داشت: در این طرح با کمک های افراد و خیرین به نیازمندان در بخش های درمان، حمایت از زنان سرپرست خانوار، کمک به ازدواج جوانان و ... تسهیلات بدون سود پرداخت می شود.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ضمن تشکر و خدا قوت به کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران، این بانک را نمونه موفق توسعه بانکداری اسلامی در کشور دانست و اظهار امیدواری کرد سایر بانکهای کشور نیز به تقویت بخش قرض الحسنه بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: پویائی و رشد اقتصاد جامعه در گرو ترویج الگوی بانکداری اسلامی و ترویج فرهنگ قرض الحسنه است.

حجت الاسلام عبادی زاده افزود: ما هم در برابر ترویج فرهنگ غنی قرض الحسنه و حمایت از بانکهای اسلامی تلکیف داریم و در هرجا که نیاز باشد به حمایت و پشتوانه ما می توانید حساب نمائید.

شایان ذکر است؛ پیش از حجت الاسلام عبادی زاده، آیت الله نعیم آبادی به مدت 29 سال، سنگر امامت جمعه شهرستان بندرعباس و نمایندگی ولی فقیه در استان هرمزگان را عهده دار بودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران