به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، دکتر محمدرضا سپهری رییس موسسه کار و تامین اجتماعی با تاکید بر این مطلب اظهار کرد: طرح" سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات ادارات تابعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران" که با حمایت موسسه کار و تامین اجتماعی انجام شده از جمله پژوهش های کاربردی است و امیدواریم نتایج این طرح منجر به اصلاح و بهبود فرآیندها در راستای ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع باشد.
وی ادامه داد: تعالی سازمانی، توسعه منابع انسانی و انجام پژوهش های تقاضامحور در دستور کار واحدهای آموزش، پژوهش و انتشارات قرار دارد.
سپهری با اشاره به استراتژی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت تدبیر و امید تاکید کرد: برنامه ها و فعالیت های پژوهشی و آموزشی در راستای این راهبردها صورت می گیرد .
رییس موسسه کار و تامین اجتماعی از برنامه ملی کاهش فقر و فقرزدایی، صیانت از نیروی کار، برنامه جامع حمایت های اجتماعی، توسعه و ترویج تعاون، پایدارسازی صندوق ها، اشتغال فراگیر و کاهش آسیب های اجتماعی به عنوان هفت برنامه دولت تدبیر و امید در حوزه این وزارتخانه نام برد.
لازم به ذکر است: نشست علمی سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات ادارات تابعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با حضور تنی چند از مدیران وزارتخانه و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و نیز کارشناسان برگزار شد.