به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار، در این مراسم که معاونین و مدیران کل این بانک نیز حضور داشتند آقای فروتن بر پیگیری مصرانه اهداف تحولی بانک تأکید کرده و اجرا و پیاده سازی استانداردهای حرفه ای ازجمله استانداردهای 10015ISOو 10002 ISOرا نشانه جدیت بانک انصار در ارتقای ظرفیت های حرفه ای و رقابتی و کسب مزیت های رقابتی به منظور تحقق راهبردهای مشتری مداری بانک انصار دانست.
شایان ذکر است که هدف ازپیاده سازی استانداردISO 10002 بهبود فرآیند رسیدگی به شکایات مرتبط با خدمات بانک است ،تا مشتریان این اطمینان را داشته باشند که به مشکلات آنها به صورت اثر بخش رسیدگی می شود .
افزون براین، استاندارد10015 ISO به عنوان خطوط راهنما جهت بهبود شایستگی و مهارت کارکنان به شمار می آید. براساس این استاندارد، سیستم آموزش به فرایند فراهم سازی و توسعه دانش، مهارت ها و رفتارها به منظور برآورده ساختن الزامات آن سیستم اختصاص می یابد. این سیستم 4 مرحله نیازسنجی، برنامه ریزی، برگزاری دوره های آموزشی و ارزیابی اثربخشی آن را شامل می شود.