به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست ، روز جاری یازدهم شهریور ماه ، فریبا مرادی عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست به اتفاق جان بزرگی مدیر کل دفتر مدیر عامل و دبیر هیئت مدیره طی سفر به استان سمنان از واحدهای مختلف پست استان بازدید و با کارکنان آن دیدار و گفت و گو کرد.
وی در این بازدید که مشیری مدیرکل پست استان نیز حضور داشت از دفاتر پستی شهید رجایی و راه آهن سمنان بازدید کرد.
وی درجمع موزعین ضمن تقدیر از زحمات این حوزه از موزعین به عنوان نماد معتبر پست یاد کرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت بخش توزیع کارآمدی این بخش ، به نحو چشمگیری پویایی و سر آمدی شبکه را به همراه دارد .به همین دلیل مدیران ارشد نگاه ویژه ای به موزعین دارندوپیگیر مباحث رفاهی و معیشت همکاران هستند.
مرادی افزایش دقت ،امانتداری، صداقت و وجدان کاری را مورد تاکید قرارداد و گفت: افزایش رضایتمندی و خدمت واقعی به خلق از مهمترین اهداف است تا بتوانیم به کمک آن استفاده ،شبکه پستی را صدر انتخاب مشتریان قرار دهیم .
عضو هیات مدیره در ادامه در جلسه شورای اداری پست استان سمنان حضور یافت.
وی در این جلسه ضمن قدر دانی از زحمات و تلاش های صورت گرفته در پست استان با اشاره به تغییر رویکرد پست در جهت تجارت الکترونیک از مسئولین وکارشناسان پست سمنان خواست که سمت و سو ونگرش خود را در جهت بازاریابی و نگاه به بازار الکترونیک تغییر دهند.
عضو هیئت مدیره با اشاره به ظرفیتهای پست سمنان افزود : همکاری با سایر سازمان ها و بانک ها و ارائه خدمات نیابتی از اهمیت زیادی برخوردار است .
وی انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان ها از جمله بانک ها دراستان سمنان را یادآور شدو اظهار داشت: نگاه درآمدی و جذب ترافیک و خدمات باید بلند مدت وبه سرویسهایی که پایدار و ارزش افزوده دارند تمرکز کنیم.
مرادی با بیان اینکه باید با آگاهی و مهارت خدمات را باسرعت بیشتر و کیفیت مطلوبتر عرضه کنیم ، این مهم را درگرو تلاش هوشمندانه دانست.
وی همچنین موضوعات جینف و سیماک را از مباحث مهم شبکه عنوان و خواستار تلاش بیشتر در زمینه توسعه این سرویس هاشد.
عضو هیئت مدیره همچنین به ورود اپراتور های جدید به بازار خدمات پستی اشاره نمود و افزود: با ورود این اپراتورها بحث انحصار از پست برداشته شده و یک حالت رقابتی جهت ارائه خدمات به وجود آمده است که در این رقابت کاهش هزینه ها و کیفیت و سرعت در انجام خدمات پستی بسیار حائز اهمیت است.
مدیر کل دفتر مدیر عامل هم در این مراسم با اشاره به جایگاه شرکت ملی پست درمجموعه وزارت ارتباطات گفت: انتظار مسئولان شرکت ملی پست ایران بهره گیری نیروهای جوان، خلاق و دارای پشتوانه علمی و عملی است که با برقراری ارتباط قوی و موثر با مجموعه در راستای ارتقای جایگاه شبکه تلاش کنند.
جان بزرگی افزود: حفظ و تامین کیفیت انجام خدمات وظیفه سنگین تری است که تنهادرسایه همدلی و تلاش مضاعف تمامی همکاران محقق میشود.
در ابتدای این جلسه مشیری به تشریح عملکرد 5 ماهه سال جاری و روند رو به رشد پست استان سمنان پرداخت وگفت:تمام این موفقیت ها با همکاری و همدلی و تلاش تمامی کارکنان محقق گردیده است.
همچنین سایر کارکنان حوزه های ستادی و اجرائی گزارشی اجمالی از واحد خود را ارائه نمودند.
انعقاد تفاهم نامه خدمات نیابتی جدید پست سمنان با حضور عضو هیئت مدیره
با حضور مرادی تفاهم نامه همکاری های جدیدی بین پست و بانک های کشاورزی، انصار ، قرض الحسنه مهرایران، گردشگری، اقتصاد نوین وشرکت آب منطقه ای سمنان منعقد شد.
به موجب این تفاهم نامه ها توزیع اعلامیه ها، اجرائیات، ابلاغیه ها، اخطاریه ها به نشانی مخاطبین و اعاده نسخ دوم به طرف قرار داد با اخذ امضاء از مشتریان، توزیع کارت های بانکی با استفاده از سرویس های پستی مورد درخواست، رونمائی تمبر، تمبر شخصی، پست رسانه، پست آگهی مشخصا" برای آب منطقه ای مجوز حفره چاه، صدور پروانه، جابه جائی پروانه چاه توسط پست به بانک های کشاورزی، قرض الحسنه مهر ایران، گردشگری، انصار و شرکت آب منطقه ای استان ارائه می گردد.