به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,ناصر قدیر کاشانی مدیر عامل شرکت خدمات اول TCT در جمع خبرنگاران گفت: تمامی امور اجرایی خدمات مشترکان همراه اول در سطح استان تهران، که شامل مدیریت حدود 600 دفتر بخش خصوصی نیز داشت را به شرکت خدمات اول TCT واگذار شده است.
وی ادامه داد: طی توافقی که با شرکت همراه اول داشته ایم نظارت بر عملکرد، پاسخگویی تلفنی و رفع مشکلات تهیه عملکرد مالی، توزیع اقلام مورد نیاز و پشتیبانی رایانه ای دفاتر بخش خصوصی، همچنین پاسخگویی به مشترکان همراه اول و رسیدگی به شکایات احتمالی از دفاتر بخش خصوصی به شرکت خدمات اول TCT واگذار شده است.
کاشانی اظهار داشت: سرفصل کلی خدمات اول، نظارت بر عملکرد دفاتر، پاسخگویی و رفع مشکلات دفاتر، تهیه عملکرد مالی دفاتر، توزیع اقلام مورد نیاز، پشتیبانی رایانه ای دفاتر و همچنین رسیدگی به شکایات مشترکان می باشد.
مدیر عامل شرکت خدمات اول TCT با اشاره به آمادگی این شرکت برای پاسخگویی به سوالات احتمالی دفاتر بخش خصوصی همراه اول از طریق سامانه پیامکی 10008787 و همچنین سایت www.tct.ir تصریح کرد: با راه اندازی تیم پاسخگویی ستادی در این شرکت این دفاتر می توانند تمامی سوالات و ابهامات در خصوص نحوه ارائه خدمت به مشترکان همراه اول و مشکلاتی که امکان حل آنان را داخل دفاتر ندارند به شرکت خدمات اول TCT منتقل نمایند تا با توجه به ارتباطات موجود با تیم ستاد همراه اول نسبت به رفع آن مشکل اقدام شود.