به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، کاوه قاضی معاونت برنامه ریزی و توسعه بازار شرکت بیمه معلم جزئیاتی از جایزه بهترین رهبران کسب و کار ،سال 2015 که به مدیرعامل این شرکت تعلق گرفته را تشریح کرد.
10 شرکت برتر کاندیدای دریافت جایزه در این مراسم:
Tata sons, Turkish Airline, Aramco, Mashreq Bank, Petronas Gas, Dubai Duty Free, Jumeirah Group, Emirate Airline , Axa Gulf, Oman Tel
وقتی بهترین رهبر در راس سازمان وجود دارد، بهترین خروجی را از سازمان خواهیم داشت.
- رتبه شرکت بیمه معلم از لحاظ سهم بازار، سودآوری و درآمدی به شدت بهبود یافته است.
- کسانی که طی سنوات گذشته و امسال برنده این جایزه شده اند را می توان بررسی کرد تا اعتبار این جایزه مشخص شود.
جایزه منا middle east, north africa & asia – menaa
نوع جایزه: بهترین رهبر کسب وکار best business leadership – bbl
مراسم اهدای این جایزه در برج العرب دوبی برگزار شد.
متن گفت و گوی گروه خبری روابط عمومی بیمه معلم را با کاوه قاضی معاونت برنامه ریزی و توسعه بازار شرکت بیمه معلم درباره این جایزه در ادامه می خوانید.
جایزه بهترین رهبر کسب و کار با چه معیاری به مدیرعامل شرکت بیمه معلم تعلق گرفته است؟
با انتصاب جناب آقای محمد ابراهیم تحسیری به سمت مدیرعاملی شرکت بیمه معلم، طی سه سال اخیر آمارهای عملکردی شرکت تغییر محسوسی داشته است. رتبه شرکت از لحاظ سهم بازار، سودآوری و درآمدی به شدت بهبود یافته و این نتیجه حضور ایشان در راس هرم مدیریتی شرکت بوده است.
به همین دلیل موسسه MENAA توسط نماینده رسمی خود در ایران، مدیرعامل بیمه معلم را شایسته این جایزه دانسته است.
آیا بیمه معلم برای دریافت این جایزه از میان شرکت های بیمه داخلی رقیبی هم داشت؟
با وجود این که برخی شرکت های بیمه دیگر برای دریافت این جایزه علاقه مند بودند، اما در نهایت فقط جناب آقای محمد ابراهیم تحسیری به عنوان بهترین رهبر صنعت بیمه انتخاب شدند و ثمره رهبری ایشان را هم در شرکت بیمه معلم میتوان چشید.
دریافت این جایزه برای شرکت چه اهمیتی دارد و نمود بیرونی دریافت آن چیست؟
وقتی بهترین رهبر کسب و کار در راس مدیریت یک شرکت حضور دارد، یعنی این فرد بر روی تمام آیتم هایی که مشتری می تواند از آن منتفع بشود تاثیرگذار است. در چنین شرایطی مشتری از خدمات مناسب شرکت نفع می برد و این نفع به واسطه درایت رهبر سازمان محقق شده است.
وقتی بهترین رهبر در راس سازمان وجود دارد، بهترین خروجی را از سازمان خواهیم داشت و این موضوع به وضوح در بیمه معلم قابل مشاهده است. تعداد مشتریان بیمه معلم افزایش یافته است و با دریافت این جایزه، اعتماد بیمه گزاران به شرکت بیمه معلم بیشتر نیز خواهد شد.
مشکلی که به تازگی در کشور نمود پیدا کرده، تعدد جوایز این چنینی است. در این شرایط چطور می توان از اهمیت و اعتبار جایزه منا مطمئن شد؟
کسانی که طی سنوات گذشته و امسال برنده این جایزه شده اند را می توان بررسی کرد تا اعتبار این جایزه مشخص شود. عمان تل (Oman Tel)، پتروناس گس (Petronas Gas) و بیمه آکسا(AXA) جزو برندگان این جایزه اند، بنابراین مشخص است که منا (MENNA) هر شرکتی را به عنوان برنده جایزه نمی پذیرد. این یک جایزه بین المللی است و آنها بهترین ها را برای اهدای جایزه انتخاب می کنند.
منا جایزه دیگری به عنوان شعف مشتری هم دارد. آیا بیمه معلم قصد ندارد برای دریافت آن جایزه هم اقدام کند؟
برای دریافت این جایزه ابتدا نیاز داریم مکانیسم های مدیریت ارتباط با مشتریان را در شرکت ارتقا دهیم که برنامه های جدی در این حوزه در جریان است. انشاء الله با پیاده سازی این برنامه ها در سالهای آینده بتوانیم برای دریافت جایزه این بخش هم کاندیدا شویم.
در کنار بیمه معلم کدام شرکت های معتبر جهانی امسال توانستند از منا جایره بگیرند؟
شرکتهای برتر حاضر در منطقه آسیا، خاورمیانه و شمال آفریقا که در این مراسم کاندیدای دریافت جایزه شدند عبارتند از
Tata sons, Turkish Airline, Aramco, Mashreq Bank,Petronas Gas, Dubai Duty Free, Jumeirah Group,Emirate Airline , Axa Gulf, Oman Tel