آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 102913 تاریخ : 1393/09/19-01:04:06
,1,16,17,
 تکریم و احترام ؛ مهم‌ترین عامل رضایتمندی مشتریان بانک شهر

محمودی خبر داد‌:

تکریم و احترام ؛ مهم‌ترین عامل رضایتمندی مشتریان بانک شهر

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر‌، تکریم و احترام را مهم‌ترین عامل رضایتمندی مشتریان این بانک دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر‌، علیرضا محمودی با بیان این مطلب گفت‌: بر اساس نظر سنجی صورت گرفته‌ از مشتریان این بانک‌، تکریم و احترام مهم‌ترین ویژگی بانک شهر است و 68 درصد از پاسخگویان ،علت مراجعات خود به بانک شهر را تکریم و احترام مـــــــدیران و کارکنان به مشتریان می دانند.
وی افزود‌: بر اساس این نظر سنجی که در مهر و آبان ماه 93 از مشتریان پایدار همه شعب انجام گرفته ، میزان رضایتمندی مشتریان و شهروندان تماس گیرنده با سامانه 8655 از نحوه رسیدگی، پیگیری و پاسخگوئی در این سامانه رشد چشمگیری داشته است .
به گفته محمودی، این افزایش رضایتمندی ، نتیجه مدیریت علمی و نواندیش در بانک و نیز وجود هـــمدلی و همکاری واحدهای مختلف و همراهی مدیران و کارکنان بانک شهر بوده است .
وی در ادامه با اشاره به این‌که تاکنون جهت توسعه همه جانبه و افزایش اثر بخشی و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان گام‌های مؤثری برداشته  شده است‌، ابراز امیدواری کرد تا با جلب مشارکت بیشتر و رضایتمندی مشتریان ، بانک شهر بتواند به دستاوردهای ارزشمندی در الویت اول بانک که همان تکریم و احترام به مشتریان است ، دست یابد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 186