آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 103047 تاریخ : 1393/10/02-01:43:09
,1,16,17,
افزایش میزان پاسخگویی به مشتریان بانک شهر

محمودی تصریح کرد:

افزایش میزان پاسخگویی به مشتریان بانک شهر

مدیر امور نظارت و بازرسی بانک شهر، از افزایش میزان پاسخگویی به مشتریان این بانک خبر داد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مرکز ارتباطات وروابط عمومی بانک شهر، علیرضا محمودی با اشاره به مبنای شکل گیری سامانه نظارت مردمی در بانک شهراظهار کرد‌: این سامانه بر مبنای توسعه موضوع امر به معروف و نهی از منکر و با هدف نظارت بیشتر مردم بر عملکرد بانک راه اندازی شد و از زمان شکل گیری تا کنون توانسته است ارتباط موثرو دو سویه ای با مردم، مشتریان و سهامداران داشته باشد .
وی افزود‌: راه اندازی سامانه 8655  نقش موثری در سالم سازی محیط و پیشگیری از فسادهای مالی ،شفافیت مالی و پاسخگویی بیشتر به مشتریان در بانک شهر داشته است .
مدیر امور نظارت و بازرسی بانک شهر تصریح کرد‌: از اردیبهشت ماه امسال تا کنون 84 هزار تماس به این سامانه گرفته شده است که 14 هزار تماس در حوزه نظارت وبازرسی بوده است و 84 درصد معاونان و مدیران به موضوعات رسیدگی کرده اند.
محمودی خاطر نشان کرد‌:  در مجموع 90 درصد تماس های دریافت شده پاسخ داده شده است که همین موضوع موجب جلب اعتماد و رضایت بیشتر مشتریان بانک شهر شده است .
مدیر امور نظارت و بازرسی بانک شهر در ادامه افزود‌:  این بانک با راه اندازی این سامانه و شعار نوآوری در خدمت در بستر الکترونیک ، بدون توسعه کمی شعب ، سعی در توسعه بانکداری الکترونیک دارد تا بتواند همواره با پاسخگویی به مشتریان ، رضایت آنان را همراه داشته باشد .
وی با اشاره به این که تکریم ارباب رجوع از اولویت هایی است که با جدیت دنبال می شود ، تصریح کرد‌: از زمان راه اندازی این سامانه ، میزان تکریم ارباب رجوع از 25 درصد به 50 درصد افزایش یافته است که همین موضوع،  نشان دهنده اعتماد مشتریان به بانک شهر است .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215