پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 488984 تاریخ : 1398/05/14-10:27:20
,17,22,
مالیات نقش اساسی در شکوفایی و توسعه اقتصاد کشور دارد

مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان:

مالیات نقش اساسی در شکوفایی و توسعه اقتصاد کشور دارد

مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان گفت: مالیات نقش اساسی در شکوفایی و توسعه اقتصادی و برنامه های زیرساختی و رفاهی کشور دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی، امراء، مدیر کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان پیش از خطبه های نماز جمعه نقش مالیات را در اجرای برنامه های زیرساختی ، تامین رفاه و تحقق عدالت اقتصادی مهم ارزیابی کرد و از تعامل سازنده و مشارکت ارزشمند مردم فهیم و مودیان مالیاتی در انجام و ادای وظیفه ملی تقدیر و تشکر کرد.
وی با اشاره به موارد مصرف مالیات ، آماری از چگونگی اجرای طرحهای عمرانی و برنامه های زیرساختی از محل درآمدهای مالیاتی و واریز به حساب شهرداریها و دهیاریها ارایه داد و همچنین به اختصاص و واریز مالیات جهت اجرای طرح جامع سلامت و توسعه ورزش از سوی سازمان امورمالیاتی کشور اشاره کرد. 
امرا رویکرد سازمان امور مالیاتی کشور را مودی مداری و اعتمادسازی همراه با حفظ کرامت مودیان دانست و افزود: الکترونیکی شدن فرایند اخذ مالیات و هرگونه خدمات مالیاتی موجب تسریع در انجام امور ، جلوگیری از اتلاف وقت و ارائه خدمات مطلوب به مودیان مالیاتی می شود.
مدیر کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان با اشاره به شرایط برخورداری از معافیت ها به نقش سرمایه گذاری و محرومیت زدایی از چهره استان اشاره کرد و مالیات بر ارزش افزوده را بعنوان بهترین نوع مالیات که بواسطه شفاف سازی مبادلات و معاملات در دنیا جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده است، دانست.
امراء ذخایر نفتی را سهم آیندگان برشمرد و خاطر نشان کرد: سازمان امور مالیاتی کشور با حضور در تمامی عرصه ها بویژه عرصه اقتصاد، یاریگر سربازان جبهه اقتصادی در تامین درآمدهای مالیاتی است و امیدواریم شاهد شکوفایی و اعتلای کشور اسلامی و عزیزمان ایران باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران