پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 134769 تاریخ : 1394/03/17-01:27:28
,1,16,17,
لزوم ساماندهی روابط با مشتریان با بازاریابی هدفمند و اثربخش

مدیرعامل بانک پارسیان در جمع مدیران ارشد تاکید کرد؛

لزوم ساماندهی روابط با مشتریان با بازاریابی هدفمند و اثربخش

مدیرعامل بانک پارسیان درجمع مدیران ارشد بانک بر تقویت روابط درون سازمانی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی درکارکنان، بازاریابی مبتنی بر نیاز مشتریان، افزایش بهره وری، تقویت حوزه IT ، سامان دهی روابط با مشتریان و تقویت مسوولیت های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,دکتر پرویزیان با بیان این نکته که پایه و اساس تعالی بانک نیروی انسانی آن است، بر توجه به روابط و مناسبات انسانی و درون سازمانی و اهتمام به توسعه منابع انسانی تاکیدکرد و افزود: می بایست برای تقویت اعتماد بین مدیران و کارکنان و تقویت روحیه سازمانی و انگیزه کارکنان تمامی تلاش خود را به کار گیریم. ایشان خاطر نشان کرد: در بانک نیاز به ایجاد روحیه جدید و شادابی برای انجام کسب و کار بهتر، احساس می شود. اگر به دلیل محدودیت سازمانی فعلاً امکان جبران خدمات کافی وجود ندارد، به اندازه لازم و کافی بخشی از زحمات ارزشمند کارکنان به خصوص در شعب با اخلاق خوب شما جبران می شود.
ایشان در بخش دیگری از سخنانش بر بازاریابی هدفمند و فراگیر مبتنی بر نیاز مشتریان تاکید و خاطر نشان کرد: در عصر حاضر نیازهای مشتریان متنوع شده است، همه ما غیر از وظیفه سازمانی یک ماموریت دیگری به عنوان بازاریابی در راستای توسعه فعالیت های بانک داریم که باید به آن توجه ویژه شود. 
مدیرعامل بانک به اهمیت نقش بانک در مسئولیت های اجتماعی و همچنین توسعه فعالیت های ارزی اشاره و تصریح کرد: در حد فعالیت ها و کسب وکار خرد موضوع قرض الحسنه بانک پارسیان بسیار موضوع مهمی است که برای بانک جلوه خوبی ایجاد می کند و همچنین در حوزه بین الملل این ظرفیت در بانک وجود دارد که بتوانیم شرایط بهتری را تجربه کنیم . 
دکتر پرویزیان در پایان سخنانش به ساماندهی روابط با مشتریان اشاره و افزود: بانک پارسیان بزرگ است و مشتریان بزرگ کشوردر بانک پارسیان هستند. مشتری های بانک، هوش، ذکاوت و وضعیت تعامل بسیار بالایی دارند. سامان دادن روابط با آنها موضوع بسیار مهمی است که اگر مراقبت های خاص آن را به صورت دقیق انجام دهیم می توانیم در بهبود فضای کسب و کار و عملکرد بانک تاثیر بگذاریم.
در پایان معاونین و مدیران نیز دیدگاه‌ها و نظرات خود را در راستای ارتقای جایگاه بانک به سمع مدیرعامل رساندند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 189
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران