آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 177891 تاریخ : 1394/12/03-02:21:45
,1,17,
قدردانی از بانک آینده؛ به عنوان «سازمان شنوا»

در سومین جشنواره سازمان­های شنوا و رضایت محور انجام شد

قدردانی از بانک آینده؛ به عنوان «سازمان شنوا»

به منظور ترغیب سازمان­ ها به شنیدن صدای مشتریان و مخاطبان و اهتمام برای جلب رضایت آنان، سومین جشنواره سازمان­ های شنوا و رضایت محور روز یکشنبه دوم اسفند ماه سال جاری در مرکز همایش­ های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,در این جشنواره، بانک آینده به‌ دلیل فعالیت‌های صورت گرفته در راستای تحقق اصل مشتری ‌محوری و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و شنیدن صدای مردم و ذی‌ نفعان، شایسته ستایش و دریافت نشان «سازمان شنوا» شناخته شد.

بانک آینده، به‌ منظور قدر نهادن به جایگاه ارزشمند مشتریان و مخاطبان و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای آن ها، همواره سعی کرده است تا با ایجاد بسترهای ارتباط دوسویه با مخاطبان، ضمن شنیدن صدای هم­وطنان، زمینه شناخت افکار عمومی و بازخورد مطالبات ایشان را به مبادی ذی‌ ربط سازمانی میسر سازد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200