پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 488950 تاریخ : 1398/05/13-16:24:51
,17,
عضویت 800 بنگاه صنعتی، معدنی در سامانه طرح تاپ

معاون آموزش، پژوهش، فناوری وزارت صمت خبر داد:

عضویت 800 بنگاه صنعتی، معدنی در سامانه طرح تاپ

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت از عضویت 800 بنگاه صنعتی، معدنی و تجاری در سامانه طرح تاپ خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، برات قبادیان با اعلام این خبر افزود: تاکنون درسامانه طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار(تاپ) که یکی از طرح زیربنایی وزارت صمت در سال 98 است، بیش از 750 پروژه تعریف شده است.

وی ادامه داد: سال 98 طرح تاپ به صورت پایلوت انجام می شود و براساس برنامه ریزی های انجام شده درسال 99، این طرح به صورت ملی اجرا می شود.
قبادیان توضیح داد: طرح توانمند سازی تولید و اشتغال پایدار شامل عرضه و تقاضا است که بخش عرضه را وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل می دهند.
اوبا اشاره به سرباز تاپ گفت: بخش اختصاص داده شده به سرباز تاپ ها اندک است و شاید 3 تا 5درصد را به خود اختصاص داده باشد که پنجره های آن درحال باز شدن است.

معاون آموزش، پژوهش فناوری وزارت صمت ادامه داد: بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری مسائل خود را در این سامانه مطرح کردند و ثبت نام آنها هنوز ادامه دارد و در کنار آن پنجره های مربوط به استاد تاپ و سرباز تاپ بازشده است و علاقه مندان می توانند از طریق جستجوی تخصصی مطلع شوند که صنعت، معدن و تجارت چه نیازهای علمی، فناورانه دارد.
او ادامه داد: تا هر کسی در راستای تخصص خود مسائل خود را به عنوان طرح های تحقیقاتی اساتید و مسائلی که در راستای حل نیازهای فناورانه است به عنوان پایان نامه و رساله توسط دانشجویان ارشد و دکترا انتخاب و تبیین شودو به صورت پروپازل یا طرح تحقیقی در اید.
قبادیان افزود: فرق این طرح باطرح های قبل این است که پایان نامه ها و رساله ها سه ویژگی خاص خواهند داشت که تا به حال نداشته اند و آن مساله محور، ماموریت گرا و هدفمند بودن آن ها است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران