به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک در شهریور ماه سال جاری به طورمیانگین روزانه بیش از 16 میلیون و 757 هزار تراکنش را از طریق سیستم سپهر و در مجموع 519 میلیون تراکنش موفق مالی انجام دادند. این میزان رشد تراکنش ها نمایانگر استقبال مشتریان از خدمات این بانک میباشد.
براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفهجویی دروقت هزینه هموطنان توسعه خدمات نوین را در دستور کار قرار داده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و امنیت بالای سیستم سپهر استقبال مردم از این سیستم زیاد بوده به طوری که تا پایان شهریور ماه سال 92 بیش از 50 میلیون و 47 هزارحساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.
گفتنی است سیستم سپهر بانک صادرات ایران، درسال گذشته به طور میانگین بیش از 15 میلیون تراکنش در روز انجام داد و همچنین 3980 دستگاه خودپرداز این بانک نیز در روز 2میلیون و 151 هزار تراکنش مشتریان این بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شتاب را انجام میدهند.
|
شایان ذکر است این بانک با هدف تکریم از مشتریان، جشنواره ای تحت عنوان جشنواره خدمات الکترونیکی، را از اول شهریور ماه برگزار و به استفاده کنندگان از خدمات نوین این بانک به قید قرعه و براساس امتیازات کسب شده جوایز ارزندهای اهدا و از آنان تقدیر به عمل خواهد آورد که براساس دستور العمل اعلام شده این بانک ضمن امتیازبندی استفاده کنندگان از خدمات الکترونیکی نظیر؛ اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، خودپرداز و پایانههای فروش با انجام قرعه کشی جوایز ارزندهای شامل: خودرو مگان، پژو 207، تبلت، لپ تاپ، گوشی تلفن همراه هوشمند و هزاران جایزه نقدی را به برندگان اعطا نماید.