پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494402 تاریخ : 1398/09/09-12:24:58
,10025,
سرعت توسعه و فروش بیمه‌‌های زندگی شدت می‌گیرد

مدیر بیمه‌‌های زندگی بیمه کوثر:

سرعت توسعه و فروش بیمه‌‌های زندگی شدت می‌گیرد

نخستین گروه مدیران فروش بیمه‌های زندگی از میان نمایندگان شرکت بیمه کوثر با هدف توسعه بیمه‌های زندگی در جامعه انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های زندگی بیمه کوثر، با حضور نمایندگان منتخب سراسر کشور نخستین دوره آموزش پیشرفته گروه‌سازی برگزار شد. 

مرتضی کامرانی با بیان اینکه طرح ایجاد سازمان فروش بیمه‌های زندگی با همکاری مدیریت امور نمایندگان بیمه کوثر اجرایی شد، گفت: این طرح با هدف تشکیل گروه‌های فروش، توسعه و سازماندهی فرایند فروش، تعریف نقش‌ها و وظایف اعضای گروه‌ها بر اساس توانمندی‌ها، ایجاد ساختار منظم تقسیم کارمزد بین افراد مرتبط و دخیل در فروش بیمه‌نامه و ایجاد مسیر رشد و ارتقای نمایندگان تهیه شده است به‌نحوی که با ایجاد انگیزه و حس اعتماد و اطمینان در همه افراد یادشده، فرایند فروش برایشان دلپذیر و آسان شود.

وی با اشاره به ضرورت کار گروهی برای تحقق اهداف طرح سازمان فروش بیمه‌نامه‌های زندگی، گفت: یکی از ابزارهای نوین مدیریت فروش، استفاده از توان گروه‌های فروش در سازمان است و سازمان‌های بزرگ در برنامه‌های جامع و بلندمدت فروش خود به این نقطه مشترک رسیده‌اند که تمام روش‌های فروش؛ در صورتی‌که حول محوریت کار تیمی نباشد، منتج به موفقیت نخواهد شد.

مدیر بیمه‌های زندگی افزود: تشکیل گروه‌های فروش به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که از مزیت‌های کار گروهی از جمله افزایش بهره‌وری و کارایی، سهولت در کنترل فرایندها، ایجاد بستر آموزش در گروه، تعریف نقش‌ها و وظایف اعضای گروه بر اساس توانایی افراد، اجرای بهتر و سریعتر امور، امکان ارزیابی عملکرد گروه، انتقال سریع اطلاعات و تغییرها، بهبود روابط، شکوفایی خلاقیت‌ها و... بهره‌مند شوند و بهترین نتایج ممکن را از طریق کار مشارکتی تحقق بخشند.

کامرانی در ادامه اظهار کرد: پیرو سیاست‌های راهبردی شرکت مبنی بر گسترش و توسعه فروش بیمه‌های زندگی و با توجه به فراهم شدن بستر نرم‌افزاری گروه‌‌سازی و تقسیم کارمزد، این طرح را تهیه و اجرا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در دوره‌های قبل، بیمه‌های زندگی در شرکت عمدتا به‌وسیله نمایندگان حقیقی، حقوقی یا نمایندگان فروش این بیمه‌‌نامه‌ها به‌شکل انفرادی ارایه می‌شد، افزود: اما بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با توجه به آیین‌نامه شماره«96» بیمه مرکزی که به‌شکل رسمی فعالیت نمایندگان فروش بیمه‌های زندگی را در زیرمجموعه نمایندگان حقیقی و حقوقی امکان‌پذیر کرده است؛ در این طرح، فروش بیمه‌نامه‌ها از طریق گروه‌‌سازی، با محوریت نمایندگان برتر و با امکان تقسیم کارمزد بین همه ارکان سازمان فروش انجام خواهد گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 180
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران