مدیرعامل بیمه آسیا در مراسم رونمایی اظهار داشت: این سامانه در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان و سرعت بخشیدن به ارائه خدمات و پرداخت خسارت ها در کوتاه ترین زمان، طراحی و راه اندازی شده است.
وی افزود: از طریق این سامانه، مردم می توانند بیمه نامه شخص ثالث را بدون مراجعه مستقیم، صادر نمایند و یا در صورت بروز خسارت، مبلغ خسارت مالی خود را در محل وقوع حادثه از طریق گوشی همراه و اتصال به این سامانه و ارتباط با کارشناسان برخط، در زمان کوتاه دریافت کنند.
گفتنی است دسترسی به سامانه "آسیا حامی" با رایانه و گوشی همراه و از طریق آدرس www.hami.bimehasia.ir امکان پذیر است و کارشناسان بیمه آسیا به صورت برخط آماده پرداخت خسارت مالی بیمه شخص ثالث در محل وقوع حادثه در کمترین زمان ممکن هستند.