به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی فر ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه این دفتر در معرفی خدمات و سرویس ها به مردم جامعه و تقویت مناسبات و ارتباطات پستی بیرون از مرزها، افزود: پویایی و چابکی روابط عمومی و بین الملل می تواند به عنوان موتور محرکه سایر بخش ها عمل کرده و نقش موثری در ایجاد بازارهای جدید ایفا کند.
وی تقویت برند و نشان پست به کمک تولید محتوای کیفی و با تکیه بر ظرفیت ها و قابلیت های موجود را مهم خواند و گفت: امکانات و ظرفیت های زیادی به ویژه در حوزه تمبر و فضاهای فیزیکی در سطح شبکه پستی وجود دارد که روابط عمومی باید با نگاه شرکتی بر این ظرفیت ها متمرکز شده و زمینه بهره برداری از آنها را فراهم آورد.
معاون وزیر در ادامه، توسعه روابط بین المللی را نیز مهم ارزیابی کرد و افزود: شناسایی شیوه ها و خطوط جدید ارسال مراسلات به خارج از کشور و توسعه خدمات در این بخش، می تواند راهگشای مناسبی در حل مشکلات برون مرزی شبکه پستی و خلق فرصت های جدید باشد.
سبحانی فر با تاکید بر اینکه محدودیت ها و موانع موجود از جمله تحریم ها نباید مانع ارتباطات پستی در سطح بین المللی شود، افزود: باید با تغییر نگاه و تکیه بر توان بالای نیروی انسانی که در این حوزه وجود دارد، مسیرهای جدید و باصرفه تر اقتصادی شناسایی و بستر افزایش ارسال مراسلات به خارج از کشور فراهم شود.