آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6830 تاریخ : 1391/08/16-11:32:17
,15,16,
روابط‌ عمومی ها باید خدمتگذار مردم باشند

روابط‌ عمومی ها باید خدمتگذار مردم باشند

روابط‌عمومی ها در نظام اسلامی علاوه بر خدمتگذاری به مردم باید برای جلب رضایت آنها تلاش کنند.

 

به گزارش بانک و صنعت به نقل از  ستاد خبری نهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، پدر مدیریت رسانه ایران از سخنرانان دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با بیان این مطلب، گفت: در نظام اسلامی، روابط‌عمومی ها علاوه بر خدمتگذاری به مردم و تلاش برای جلب رضایت آنها، باید رضای خداوند و خواسته شریعت را نیز عمیقا در نظر داشته باشند.

دکتر علی اکبر فرهنگی در ادامه افزود: اجرای فعالیت‌های روابط‌عمومی در هر شرکت و یا جامعه مبتنی بر هدف‌های سازمانی و یا آرمان‌های ملی و اجتماعی است بطوری که تمامی تلاش‌ها مصروف دستیابی به ایجاد روابط مؤثر با مخاطبان مختلف است که برای شکل‌دهی و ابقای یک تصویر ذهنی خوشایند و ایجاد یک اشتهار آبرومند به جوشش درمی‌آیند.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران تصریح کرد: در فرهنگ اسلامی حفظ معرفت دینی و خدمتگذاری به امت از مهم‌ترین هدف‌های سازمان‌ها و سیاست‌های مورد نظر است و از طریق آنها مسئولان به خدمت به خلق می‌پردازند و این آرزوی آنهاست که مورد پذیرش خداوند و مردم واقع شوند. بنابراین، می‌توان گفت که هدف هر فعالیت تجاری و یا اجتماعی توجه به شرع و گسترش حیات مذهبی است.

گفتنی است دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی و نهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با محوریت روابط‌ عمومی اسلامی و با شرکت رهبران، اندیشمندان، نخبگان، مدیران و کارشناسان صاحب نام در حوزه روابط عمومی کشورهای اسلامی در تاریخ های 18 و 19 آذرماه 1391 در تهران برگزار خواهد شد



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 214