آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 581180 تاریخ : 1400/03/05-09:26:28
,6,
رضایت مندی مشتریان در گرو ارتقای کمی وکیفی محصولات خودروسازان

رضایت مندی مشتریان در گرو ارتقای کمی وکیفی محصولات خودروسازان

?معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو، داخلی سازی تولید را عاملی برای کاهش تأثیر تحریم ها در صنعت خودرو سازی عنوان کرد.

به گزارش بانک و صنعت، محسن صالحی نیا در بازدید از سایت ایران خودرو در خراسان و شرکت های قطعه ساز ایران خودرو در نیشابور گفت: رویکرد خودروسازان در افزایش سهم و تعمیق داخلی سازی با نظارت و سیاست گذاری ایدرو قابل توجه است.

?
صالحی نیا توسعه کمی و کیفی محصولات را لازمه افزایش سهم بازار و رضایتمندی مشتریان دانست و گفت: عمق بخشی به تولید داخلی و کیفی سازی نیز مورد تاکید و جزو راهبردهای اصلی وزارت صمت به شمار می رود و مجموعه این عوامل سبب اقتصادی شدن بسیاری از پروژه های صنعتی در حوزه خودرو می شود.
معاون وزیر صمت و رییس هیأت عامل ایدرو با بیان اینکه توانمندی های داخلی صنعت قطعه سازی به ویژه همگامی با شرکت های دانش بنیان و هم افزایی ظرفیت های تولیدی باعث شده سهم قطعات داخلی در خودروسازی کشور افزایش قابل توجهی داشته باشد، خاطرنشان کرد : بومی سازی در تولید قطعات منجر به این خواهد شد که تحریمها تاثیر چندانی بر صنعت خودرو و کاهش تولید نداشته باشد.
وی تصریح کرد: در شرایط فعلی باید به سمت تأمین قطعات از محل تولیدات داخلی با تکیه بر دانش فنی و تخصصی داخلی پیش برویم زیرا تولید داخلی، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده سبب رونق اشتغال نیز خواهد شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 180