آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 444754 تاریخ : 1397/10/12-12:08:14
,11,
رشد 38 درصدی عملکرد مرکز سامانه صدای مسافر

مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری خبر داد:

رشد 38 درصدی عملکرد مرکز سامانه صدای مسافر

تعداد تماس‌های دریافتی در سامانه مسافری راه‌آهن، در 9 ماهه سال 97 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 38 درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی راه‌اهن جمهوری اسلامی ایران، علی‌ کاظمی‌منش مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت خدمات مسافری با بیان این خبر گفت: بررسی عملکرد سامانه صدای مسافر (5149) در 9 ماه سال 97 نشان می دهد 728 هزار و 317 تماس ورودی از سوی مسافران و مخاطبان حمل و نقل ریلی با سامانه صدای مسافر برقرار شده است.

به گفته او، این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد 38 درصدی را ثبت کرده است. 
وی اضافه کرد:از این تعداد حدود نیم درصد تماس ها مربوط به شکایات،پیشنهادات و انتقادات است.
کاظمی منش همچنین توضیح داد: بیش از 99 درصد تماس ها مربوط به اطلاع رسانی در حوزه مسافری است که عمده آن مربوط به اطلاع رسانی قطارهای حومه ای، موجودی بلیت و ساعت حرکت قطارهای مسافری است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 366