به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,مدیرعامل بانک انصار در این نشست ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ابراز خرسندی از فعالیت هایی که تاکنون صورت پذیرفته است، خاطر نشان کرد که محصولات جدید حس پویایی و تحرک را در همکاران و مشتریان ایجاد می کند و سرعت در پیاده سازی محصولات جدید از اهمیت بسزایی برخوردار است.
دکتر ابراهیمی پس از آن ضمن تأکید بر این که نوآوری و خلاقیت لازمه پیشروندگی است، کمیته طراحی و توسعه محصول را تبلور پیشروندگی و نو شوندگی بانک دانست و تنوع محصول را نشانه زنده بودن بانک تلقی کرد.
مدیرعامل بانک انصار سپس به فرهنگ سازمانی به عنوان زیربنای فکری نوآوری اشاره کرد و گفت: تولید محصول جدید باید به وجه اصلی فرهنگ سازمانی ما تبدیل شود و شما باید هر مانعی را از پیش روی خود بردارید چرا که طراحی محصول حرکتی بنیادی مبتنی بر ارزش های سازمانی است و مسیر انجام آن باید هموار باشد. وی افزود: چالش ها و موانع را شناسایی کرده و آن را به موقع منعکس کنید تا اقدامات لازم برای رفع و تسریع در پروژه ها انجام شود.
مدیرعامل بانک انصار در بخش بعدی سخنان خود به لزوم برخورداری از مدیریت جهادی به عنوان رویکرد مدیریتی در نوآوری و خلاقیت پرداخت و افزود: شما باید جلوتر از دیگران حرکت کنید. کمیت ملاک موفقیت ما نیست، کیفیت، مزیت رقابتی، اهمیت، اولویت و نیاز اکثریت، می تواند شاخص های ارزشمندی به شمارآید.
مدیرعامل بانک انصار در ادامه سخنان خود به تشویق ، ظرفیت بالای بانک، ترویج روحیه خلاقیت و نوآوری، استفاده از ظرفیت های مشتریان، بازاریابی چهره به چهره اشاره کرده و اضافه کرد: بانک انصار باید با ارایه محصولات جدید و آسان سازی استفاده از خدمات بانکی، حامی راستین مردم باشد. مشتریان و سهامداران و سپرده گذاران سرمایه های فناناپذیر ما هستند.
شایان ذکر است که دکتر خالقی مدیرکل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار در ابتدای این جلسه به ارائه گزارش 18 خدمت و محصول جدید در سال 93 پرداخت و از پروژه های در دست اقدام جدید و متمایز تری در سال 94 خبر داد.