آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 102845 تاریخ : 1393/09/11-04:15:07
,1,16,17,
دریافت جایزه بین‌المللی «شعف مشتری» توسط بانک آینده

دریافت جایزه بین‌المللی «شعف مشتری» توسط بانک آینده

بانک آینده جایزه جهانی «شعف مشتری» در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (مِنا) را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بانک آینده، جایزه رده الماس مراسم اعطای جایزه بین‌المللی «شعف مشتری» از سوی «مؤسسه جهانی فروش و بازاریابی» با هدف تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ مشتری‌مداری و آشنایی با آخرین ‌روش‌های آن که در شهر دبی، کشور امارات متحده عربی، برگزار شد، به بانک آینده رسید.

بانک آینده، به‌جهت اتخاذ رویکرد استراتژیک ارزش‌آفرینی برای مشتریان و اقدامات ویژه در ابعاد مختلفی، هم‌چون: «طراحی محصولات و خدمات نوآورانه» مبتنی بر نیاز مشتریان، «توجه به رضایت عمیق و وفادارسازی مشتریان»، «طراحی و پیاده‌سازی رویه‌های عملیاتی»، «پی‌گیری درخواست‌ها و شکایات مشتریان در اسرع وقت»، «تسهیل فرآیندها با رویکرد مشتری‌محور»، «توجه به ابعاد مختلف دانش مشتریان»، «توسعه ارتباطات با مشتریان» و ...، به‌عنوان کاندیدای دریافت این جایزه، توانست بین بانک‌های 25(بیست و پنج) کشور منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA)، از سوی «مؤسسه جهانی فروش و بازاریابی» مورد تقدیر قرار گرفته و مفتخر به دریافت جایزه تندیس بین‌المللی «شعف مشتری» (Customer delight) و گواهی‌نامه‌های «تعالی مشتری‌مداری» (Customer Service Excellence) و «مشتری‌مداری مطلوب و متمایز» (Exceptional & fantastic  Customer Services) گردد.

گفتنی است؛ «شعف مشتری» مفهومی جدید و توسعه‌یافته از رضایت مشتری است که سطح متعالی از «اعتمادسازی»، «وفادارسازی» و «مطلوبیت» از نقطه‌نظر «ارائه خدمات و محصولات» نزد مشتریان را بیان می‌نماید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 183