آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375816 تاریخ : 1397/06/13-13:00:53
,17,
دریافت بیش از 28 هزار شکایت مردمی ازکالا و خدمات در مرداد

دریافت بیش از 28 هزار شکایت مردمی ازکالا و خدمات در مرداد

طی مرداد ماه سال‌جاری 28 هزارو 101 فقره گزارش و شکایت مردمی پیرامون کالا و خدمات از طریق تلفن و سامانه 124 توسط سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت استان‌ها دریافت شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، ازکل شکایات واصله، 24 هزا رو 632 فقره (88 درصد) مربوط به کالا و 3469 فقره (12درصد) مربوط به خدمات بوده و بیشترین شکایت‌ در بخش کالا و خدمات به ترتیب مربوط به نان و میوه و سبزیجات و همچنین رستوران های غذاخوری و تعمیرگاه‌های خودروی سبک است.

همچنین گرانفروشی و تقلب در صدر عناوین تخلف قرار دارد.
ازمجموع شکایات خصوصی 607 فقره (2درصد) با برآورد ارزش17 میلیارد و 418 میلیون و 779 هزا رو 532 ریال در کارگروه‌های استانی رسیدگی شده که منجر به مصالحه و جلب رضایت شاکیان شده است .
این امر از تشکیل و ارجاع پرونده به ادارات کل تعزیرات و دیگر محاکم قضایی جلوگیری کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 166