پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489527 تاریخ : 1398/05/23-18:15:07
,1,
خدمات بانکداری الکترونیک، بدون مرز و قابل اشاعه است

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران؛

خدمات بانکداری الکترونیک، بدون مرز و قابل اشاعه است

عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در جریان بازدید از شعب استان اصفهان و در جمع همکاران به توانایی بانک در حوزه ارائه خدمات بانکداری مدرن تاکید کرد و گفت: بانکداری الکترونیک، بدون مرز است، بدین معنا که هر کدام از شعب می توانند از شهرهای دیگر هم مشتری داشته باشند که این مستلزم افزایش اطلاعات و ارتباطات شخصی کارکنان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عیسی امامی در بازدید از شعب استان اصفهان کلیه امور شعبه اعم از نظم و انضباط کارکنان، نحوه برخورد با مشتری، بایگانی های شعبه، نظافت، اجرای تمامی طرح های مصوب و غیره را مورد بررسی قرار داد.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در جریان بازدید از شعب استان اصفهان، اطلاعات، تحلیل ها و طرز فکر همکاران در مورد اوضاع استان را سنجید و تسلط کارکنان بر مسائل اقتصادی را ارزیابی کرد.

امامی در جلسات با کارکنان شعب با اشاره به اعتبار بانک قرض الحسنه مهرایران در شبکه بانکی کشور بیان داشت: همه کارکنان باید برای رشد و تعالی بانک با استفاده از آموزه ها و اصول بازاریابی و شناخت ظرفیت های اقتصادی تلاش کنند.

وی افزود: هر مسئول شعبه باید نسبت به تکمیل پیش نویس فرم منابع تا پایان سال جاری بر اساس معیارهای مد نظر اقدام نماید و با توجه به اطلاعات جمع آوری شده، طرح های بانک را به صورت زنجیره وار به دیگران معرفی کند.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران ادامه داد: با توجه به اجرای کمیته راهبرد در استانها، تمامی همکاران باید مباحث و آمارهای ابلاغ شده را برای رسیدن به اهداف و بازاریابی های مطلوب مطالعه نمایند و در اجرا بتوانند قسمت بزرگی از بازار هدف را جذب کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران