به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی رایتل، با توجه به پررنگ شدن نقش رسانه های برخط، رسانه های اجتماعی، دانش بنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانه ای، انسان رسانه ها و سامانه ها در حوزه های خبری و اطلاع رسانی طی سال های اخیر، تلاش شده است در این گردهمایی بزرگ علاوه بر مطبوعات به عنوان رسانه مادر، نگاه ویژه ای به این رسانه های نوظهور شود.
بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با حضور بیش از 600 رسانه و مجموعه های خلاق و دانش بنیان فعال در این حوزه، میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است. برگزاری نشست های تخصصی در حوزه فناوری و هوش مصنوعی از رویدادهای حاشیه ای نمایشگاه خواهد بود.
غرفه رایتل در این دوره از نمایشگاه به ارائه خدمات ارتباطی و سرویس هایی بر پایه اینترنت و هوشمندسازی می پردازد. این نمایشگاه از 29 بهمن تا 2 اسفند درحال برگزاری است.