پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 178035 تاریخ : 1394/12/12-12:33:15
,15,16,17,10026,
توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات دومین راهبرد سازمان تامین اجتماعی است

مشاور ارشد مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات دومین راهبرد سازمان تامین اجتماعی است

مشاور ارشد مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: هوشمند سازی وتوسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات دومین راهبرد سازمان تامین اجتماعی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازاداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، فرخ ملکوندفرد در همایش سراسری فرآیندهای نوین فناوری اطلاعات در حوزه بیمه، تنظیم منابع و مصارف سازمانهای بیمه گر اجتماعی را از چالشهای این نهادها خواند و گفت: عمده این نهادهای بیمه ای برای وصول منابع با مشکل روبرو هستند و از بودجه دولت استفاده می کنند.
وی تصریح کرد: تامین اجتماعی تنها سازمان بیمه گر اجتماعی در کشور است که به منابع وصولی خود متکی است و از منابع دولتی استفاده نمی کند.
رئیس شورا و نماینده تام الاختیار سازمان تامین اجتماعی در نهادهای سیاستگذاری، تقنینی، تدوین و تصویب برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور گفت: از زمان تصویب قانون تامین اجتماعی در سال 54 اصلاحات متعددی در آن انجام گرفته و ما نیز سعی کردیم در سند راهبردی اصلاحات را شناسایی و سازماندهی کنیم.
مشاور ارشد مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: قلمرو بیمه های اجتماعی در کشور وسیع و این نظام مشاع و بین النسلی است و سیستم این سازمان برپایه مزایای تعریف شده قرار دارد که از نظام های قوی بیمه ای در جهان است.
ملکوندفرد ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی بیش از 40 میلیون نفر در کشور را تحت پوشش دارد و سالانه 36 هزار میلیارد تومان تعهدات قانونی به ذینفعان پرداخت می کند.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی سالانه 120 هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد.
ملکوندفرد با بیان اینکه بخش ICT تامین اجتماعی از بخش های مهم این سازمان است، اظهار داشت: این بخش در حال تکامل است.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی با توجه به حجم فعالیت گسترده چاره ای جز هوشمندسازی ندارد و برای این امر باید سیستم یکپارچه ای داشته باشیم و برای این نظام سیستم ارتباطات فرابخشی مورد نیاز است.
مشاور ارشد مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار امیدواری کرد: در آستانه تصویب احکام دائمی برنامه توسعه کشور موارد راهبردی این سازمان مورد توجه قرار گیرد.

عضو هیات مدیره شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین:
بهبود فرایندها  نقش بسیار موثری در پیشرفت حوزه آی تی دارد

عضو هیات مدیره شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین نیز در ادامه این همایش با بیان اینکه بهبود فرایندها نقش بسیار مهم و موثری در پیشرفت حوزه آی تی دارد، گفت: چنانچه بهبود فرایندها اتفاق نیفتد، آینده آی تی با مشکل مواجه خواهد شد.
مهندس حمید حسینی اظهار داشت: آپ گریت کردن زیرساختها، بازنویسی نرم افزارهای قدیمی و تست عملیاتی در جهت اصلاح و بهبود فرایندها از جمله اقدامات مهم شرکت خدمات ماشینی تامین، طی دو سال اخیر بوده است.
وی با اشاره به جمعیت بیش از 40میلیونی تحت پوشش و گستردگی حجم فعالیت ها در این سازمان اظهار داشت: خدمت رسانی به قشر عظیمی از جمعیت کشور، بهره مندی از فناوری اطلاعات را در این سازمان ضروری ساخته است.
حسینی اظهار امیدواری کرد تا با تلاش کارشناسان فرابری داده های استانها  به عنوان بزرگترین سرمایه های آی تی سازمان ، شاهد اصلاح فرایند های آی تی باشیم.

این همایش به مدت دو روز در مجتمع نگین غرب تهران برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 191
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران