پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6601 تاریخ : 1391/07/20-11:52:07
,3,16,17,
توسعه بانکداری اسلامی اولین هدف استراتژیک مجموعه مهر است

معاون اعتبارات موسسه مهر:

توسعه بانکداری اسلامی اولین هدف استراتژیک مجموعه مهر است

حمید رضا نجف پور در همایش مدیران روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر به بیان اقدامات و برنامه های مشترک معاونت اعتبارات و اداره کل روابط عمومی در موسسه پرداخت.


 

 

 

 

به گزارش بانک و صنعت به نقل از  اداره کل روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر، حمید رضا نجف پور

معاون اعتبارات و تجهیر منابع موسسه در این مراسم با اشاره به چشم انداز و ماموریت مجموعه مهر، توسعه بانکداری اسلامی را اولین هدف استراتژیک موسسه عنوان نمود و افزود: اعتماد آفرینی از طریق اعمال حاکمیت شرکتی، توسعه بازار داخلی و خارجی، توسعه خدمات به جامعه هدف، چابک سازی، توسعه زیرساخت های سازمانی و تقویت بانکداری الکترونیک از اهداف استراتژیک موسسه به شمار می روند.

نجف پور با اشاره به نقش مشترک روابط عمومی و اعتبارات در پیاده سازی مدل بازاریابی موسسه، اظهار کرد: بازاریابی در مجموعه مهر با دو بال توسعه ارزش و شناخت ارزش حرکت می کند بدین صورت که روابط عمومی با شناسایی نیازهای مشتریان و بکارگیری ابزارهای مناسب ارتباطی می تواند محصولات بهبود یافته را متناسب با نیازهای ذینفعان به بهترین نحو ممکن ارائه کند و به توسعه ارزش کمک نماید و معاونت اعتبارات نیز از دیگر سو با تحویل ارزش و تحقق خدمت و حفظ مشتری، شناخت ارزش را در این مدل دنبال می کند.

وی توسعه برند یا نام و نشان موسسه، تمرکز بر افزایش سهم بازار، افزایش جذب مشتریان، افزایش وفاداری مشتریان، ارتقا ارزش مشتریان و افزایش رضایت مشتری را از جمله مهم ترین نقش های روابط عمومی و اعتبارات در تحقق اهداف بازاریابی موسسه ذکر کرد و افزود: اگر بهترین محصول هم طراحی شود ولی کانالهای ذیربط کار خود را به درستی انجام ندهند چرخه خلق ارزش ناقص می ماند.

نجف پور طرح های باشگاه مشتریان مهر، سیستم جامع سنجش و بهبود رضایت مشتریان،کمیته تبلیغات تجاری وبانکداری اسلامیرا از مهم ترین اقدامات مشترکمیان معاونت اعتبارات و اداره کل روابط عمومیبه منظور برقراری تعاملات اثربخش در حوزه مباحث مشترک دانست.

معاون اعتبارات موسسه در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت و ضرورت اجرا و استقرار بانکداری اسلامی، به بیان ویژگیهای آن پرداخت و انطباق بر موازین شریعت اسلام، ارتباط و پیوند میان بخش واقعی اقتصاد با بخش مالی، برآورده ساختن کلیه نیازهای بازار معاملات و مبادلات تجاری با بکارگیری انواع عقود اسلامی و روش های نوین مالی- اسلامی و تقارن اطلاعات در عملیات بانکی را از کارکردهای بانکداری اسلامی دانست. 

وی اجرای دقیق بانکداری اسلامی را موجب ثبات بیشتر و کارایی بالاتر نظام مالی و اقتصادی دانست و افزود: ثبات در بخش عرضه پولی، مقاوم بودن در برابر عامل های بی ثباتی برون زا، انعطاف مناسب در برابر شوک های واقعی اقتصاد، برابری و همزمانی تعهدهای پرداخت با دریافتی ها، ممنوعیت سفته بازی در نظام تامین مالی اسلامی، مشارکت در ریسک و ایجاد ساختار انگیزشی قوی تر در نظام تامین مالی اسلامی و توزیع عادلانه درآمد ملی و توسعه اقتصادی از مزیت های نظام بانکداری اسلامی نسبت به بانکداری متعارف بشمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به اقتصاد مقاومتی از منظر مقام معظم رهبری به تبیین برخی از لوازم تحقق آن پرداخت و تصریح کرد: استقرار بانکداری اسلامی، بسترساز اقتصاد مقاومتی است از اینرو در شرایط فعلی اهمیت اجرای آن بیش از پیش مشخص می شود که موسسه مالی و اعتباری مهر نیز تا کنون اقدامات موثری در این رابطه صورت داده است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران