پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489561 تاریخ : 1398/05/26-10:11:48
,10025,22,
تنوع در فروش با اولویت طرح‌های نوین

در سفر مدیرعامل بیمه‌‌کوثر به کرمانشاه عنوان شد:

تنوع در فروش با اولویت طرح‌های نوین

مدیرعامل بیمه‌کوثر در بیست‌وششمین سفر استانی خود با مسئولان کشوری و لشکری، بیمه‌گذاران عمده، نمایندگان و کارکنان سرپرستی استان کرمانشاه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی شرکت بیمه‌کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در دیدار با شبکه فروش و تاکید بر اولویت قراردادن طرح‌های نوین بیمه‌ای به‌منظور ایجاد تنوع در فروش بیمه‌نامه، تصریح کرد: نمایندگان با ارایه طرح‌های جدید بیمه‌ای همچون حامی، مرکوری، صندوق عقب اتومبیل، ودیعه مسکن و غیره به بازار می‌توانند ضمن برطرف کردن نیازهای مردم در راستای توسعه صنعت بیمه در جامعه و افزایش فروش شرکت فعالیت کنند.

مدیرعامل بیمه کوثر با بیان اینکه شبکه فروش در استان‌های کرمانشاه و منطقه غرب و شمال‌غرب کشور، باید سعی‌‌شان بر کنترل خسارت باشد، گفت: یک نکته قابل تامل در استان‌های پرریسکی همچون استان کرمانشاه این است که در این مناطق، باید به فروش بیمه‌نامه‌های زندگی توجه بیشتری کرد، ضمن اینکه گسترش فروش اعتباری و چکی نیز باید در این استان‌ها بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی بر تلاش مضاعف نماینده‌ها برای کاهش نرخ فروش بیمه شخص‌ثالث تاکید کرد و افزود: باید سعی شود که فروش مستقیم رشته شخص ثالث فقط توسط نماینده‌ها انجام شود و در این میان، سرپرستی‌ها فقط نظارت و آمار خسارت‌ها را کنترل کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های اثربخش همکاران در ستاد، سرپرستی‌ها و شبکه فروش، بر رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت تاکید کرد و گفت: کسب رضایت بیمه‌گذاران همیشه و در همه حال نخستین اولویت شرکت بیمه کوثر است و این خط قرمزی است که هیچ‌گاه نباید از آن عبور کرد. کارکنان و نمایندگان شرکت نیز با رعایت اصول مشتری‌مداری می‌توانند زمینه‌های پیشرفت شرکت را بیش از پیش محقق سازند.

مدیرعامل بیمه کوثر از معاونان، مدیران و کارکنان ستاد، سرپرستی ها و نمایندگان شرکت که در حوادث زلزله و سیل سال گذشته و امسال حضوری فعال داشتند تقدیر و تشکر کرد و افزود: برآورد خسارت و پرداخت خسارت به زیان دیدگان وظیفه اصلی شرکت های بیمه است که بیمه کوثر در این آزمون سرافراز شد و توانست رضایت بیمه گذاران و بیمه شدگان را به دست آورد.

گفتنی است مدیرعامل شرکت در این سفر استانی که معاونان فنی، برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و مدیران بازرسی، امور نمایندگان، بازاریابی و فروش و خسارت وی را همراهی کردند از مدیران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز به‌دلیل همکاری‌های‌شان در به حداقل رساندن خسارت‌های حادثه سیل تقدیر کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 220
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران