بزرگ ترین جشنواره ملی «100 واحد مشتری مدار» کشور با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالان بنگاه های تولیدی، بازرگانی و خدماتی در 20 اسفندماه امسال برگزار شد و شرکت «ارتباط فردا» به عنوان یکی از این «صد واحد مشتری مدار» شناخته شد.
از محورهای این اجلاس می توان به مزایای به کارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری محوری، آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذی نفعان بنگاه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی، تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بررسی انعکاس صدای مشتری در تأمین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان، راه کارهای افزایش سهم بازار با تأکید بر کرامت مشتری، سازمان دهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا بر اساس رقابت بنگاه های تجاری و در نهایت بررسی چالش های ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان یکی از منابع اصلی سازمان اشاره کرد.
از دیگر برنامه های اجرایی این اجلاس می توان به برگزاری پانل تخصصی پرسش و پاسخ ویژه مدیران ارشد مجموعه ها، سخنرانی مقامات و مسئولین عالی رتبه کشور، معرفی، تجلیل و قدردانی از «100 واحد مشتری مدار» در قالب اعطای «لوح زرین مشتری مداری» پس از ارزیابی در سطوح مختلف اشاره کرد.
فضای رقابتی شدید بین بازارها، توسعه شبکه های اجتماعی و قدرت انتخاب گسترده مصرف کنندگان موجب شده است تا «مشتری مداری» و «رعایت حقوق مصرف کنندگان» به بهترین مزیت رقابتی بین شرکت ها و سازمان ها تبدیل شود.
در اختتامیه مراسم از واحدهایی که شرایط مورد نظر کمیته علمی و امتیازات لازم ارزیابی را داشتند در قالب اعطای لوح و تندیس زرین «مشتری مداری» قدردانی شد.
شرکت ارتباط فردا از شرکت های زیرمجموعه بانک آینده، همواره کوشیده است تا با ارائه محصولات و خدمات نوآورانه و به کارگیری روندها و فناوری های جدید در حوزه پرداخت الکترونیکی و بانکداری دیجیتال به صورت امن، راحت و فراگیر، رویکرد جدید و نوینی را در حوزه بانکداری الکترونیکی به ارمغان آورد.
شرکت ارتباط فردا با نگاهی به آخرین تحولات دنیا در صنعت مالی و شناخت عمیق فضای بانکی و تجارت الکترونیکی در ایران، محصولاتی را طراحی کرده و توسعه می دهد که می توانند در فضای زندگی دیجیتال ایرانیان تأثیر قابل توجهی داشته باشند.
این شرکت با «چشم انداز» خلق زیست بوم یک پارچه و فراگیر نوآوری های مالی برای آینده ای بهتر، معمار و خلق کننده زیست بومی خواهد بود که در آن خدمات نوین مالی و بانکی برای تمام مشتریان از هر قشر و گروهی با بهترین کیفیت و تجربه ای منحصر به فرد فراهم باشد و کمک کند آینده ای بهتر و روشن تر برای همه رقم بخورد.