آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 293218 تاریخ : 1396/06/01-15:27:38
,1,
تلاش و اهتمام همکاران در ارائه خدمات، عامل رضایت مشتریان در اصفهان است

مدیر شعب استان اصفهان:

تلاش و اهتمام همکاران در ارائه خدمات، عامل رضایت مشتریان در اصفهان است

مشرف، مدیر شعب استان اصفهان ضمن اشاره به برگزاری کمیته های مختلف، جلسات هم اندیشی و همچنین ارزیابی و بررسی های صورت گرفته در حوزه های جذب منابع، دستیابی به سهم بیشتری از بازارهای پولی، کنترل مصارف و کاهش میزان مطالبات، عملکرد 4 ماهه سال 96 شعب استان نسبت به انتهای سال گذشته را مطلوب ارزیابی نمود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مشرف در رابطه با اقدامات انجام شده در سال 96 بیان داشت: در سال جاری با افتتاح شعبه میدان معلم کاشان، تعداد 34 شعبه، 3 باجه، 47 دستگاه خودپرداز اعم از دیواری و سالنی و 3078 دستگاه pos تحت نظارت این مدیریت در حال ارائه خدمات شایسته در حوزه قرض الحسنه به هموطنان خصوصاً مردم شریف استان اصفهان می باشد.

وی افزود: با عملکرد خوب شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران و استقبال مردم اصفهان از خدمات قرض الحسنه ارائه شده، میزان منابع این مدیریت در 4 ماه ابتدای سال 96 نسبت به پایان سال گذشته بیش از 6/11 درصد رشد داشته است.
مدیرشعب استان اصفهان ادامه داد: خدمات بانک در استان اصفهان با اشتیاق فراوان توسط همکاران بلند همت و تلاشگر صف و ستاد ارائه شده که در نهایت، افزایش رضایت مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران را به همراه داشته است.
مشرف، در حوزه بازاریابی و جذب منابع گفت: این مدیریت در نظر دارد تا با استفاده از ظرفیت و پتانسیل های اداره پست استان اصفهان طرح ها ی جدید و متنوع تسهیلات را به مردم اطلاع رسانی و معرفی نماید و در این زمینه با برگزاری جلسات کارشناسی، جامعه هدف این اقدام شناسایی شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 349