پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489287 تاریخ : 1398/05/19-17:10:55
,17,
تلاش برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی خواستار شد:

تلاش برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن، اقتصاد کشور را هدف قرار داده، خواستار تلاش کارکنان برای تحقق درآمدهای مالیاتی و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی، شهباز حسن‌پور، رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی در بازدید از امور مالیاتی شهرستان سیرجان بر افزایش رضایت‌مندی مودیان و ارائه خدمات مطلوب به آنان تأکید کرد و گفت: من از عملکرد و رویکرد مثبت امور مالیاتی شهرستان سیرجان رضایت دارم و تلاش مضاعف کارکنان و عملکرد آنان قابل تقدیر است.
نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، مبارزه با فرار مالیاتی را از ارکان مهم برقراری عدالت مالیاتی و مهم‌ترین مطالبه مردم از امور مالیاتی دانست و افزود: نظام مالیاتی باید شناسایی مودیان جدید، پیشگیری از فرار مالیاتی و وصول عادلانه مالیات از مودیان را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار دهد.
وی، تأمین هزینه‌های کشور از محل درآمدهای مالیاتی در شرایط کنونی را بسیار ضروری خواند و اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی آماده هرگونه همکاری با دولت در زمینه برخورد با مالیات گریزان دانه‌درشت است.
حسن‌پور، تعامل امور مالیاتی با مودیان و اصناف در راستای حل مشکلات صاحبان صنوف را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: امیدواریم با همکاری موثر سایر دستگاه‌های اجرایی، شاهد تسریع و تسهیل در فرایندها و ارتقاء عدالت مالیاتی باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران