پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489508 تاریخ : 1398/05/23-17:19:21
,10025,
تفویض اختیار مدیران سرپرستی به نمایندگان

در بیست‌وپنجمین سفر مدیرعامل بیمه‌‌کوثر تبیین شد:

تفویض اختیار مدیران سرپرستی به نمایندگان

مدیرعامل شرکت بیمه‌کوثر به‌همراه معاون‌های فنی و برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی؛ مدیران بازرسی، امور نمایندگان، بازاریابی و فروش و خسارت شرکت از سرپرستی استان ایلام بازدید کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی شرکت بیمه‌کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در بیست‌وپنجمین سفر استانی خود با کارکنان و نمایندگان سرپرستی استان ایلام و نیز امام جمعه، فرماندهان نیروهای‌مسلح و مدیران، روسا و مسئولان ادارات و ارگان‌های مختلفی همچون پلیس‌راه ، معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی، جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی، معاون اجرایی فرماندهی سپاه امیرالمومنین، روسای کانون‌های بازنشستگان ناجا، ارتش و سپاه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مدیران کل میراث فرهنگی و گردشگری، راه و ترابری، علوم پزشکی و ... دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این سفر، از سوی فرمانده سپاه، مدیرکل بنیادشهید و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام؛ به‌پاس خدمات مطلوب شرکت بیمه کوثر در این استان، لوح سپاس به مدیرعامل بیمه کوثر تقدیم شد.

مشعلچی فیروزآبادی همچنین در دیدار با شبکه فروش، ضمن بیان اصول و راهکارهایی برای برون‌رفت از مشکل‌های ناشی از سیل بهار امسال در استان ایلام و تاکید بر اینکه تلاش‌های اثربخش همکاران در ستاد، سرپرستی‌ها و شبکه فروش، زمینه‌های پیشرفت شرکت را محقق کرده است، رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه به رضایت مشتری را سرلوحه فعالیت کارکنان دانست و خاطرنشان‌کرد: کارکنان و نمایندگان با رعایت اصول مشتری‌مداری می‌توانند بسترهای فروش ترکیبی و بیشتر بیمه‌نامه‌های جدید را در شرکت فراهم کنند.

مدیرعامل شرکت بیمه‌کوثر بر ضرورت واگذاری امور به نمایندگان تاکید کرد و افزود: همچنین لازم است تا نمایندگان و کارکنان شرکت از روی صندلی‌ها و پشت میزهای خود برخاسته و برای بازاریابی موثر و بهینه به‌دنبال ارتباط چهره به چهره با مشتریان و بیمه‌گذاران باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران