پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 9758 تاریخ : 1392/06/27-09:12:32
,1,
یک میلیون و334 هزار کاربر در بانک صادرات

مشتریان همراه بانک صادرات ایران

یک میلیون و334 هزار کاربر در بانک صادرات

تعداد مشتریان استفاده کنندگان از خدمات سیستم همراه بانک صادرات ایران در پایان مرداد ماه سال 92، از یک میلیون و 334 هزار کاربر گذشت .

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ارایه خدمات مطلوب و کاهش حضور مشتریان درشعب و افزایش سطح دسترسی آنها به خدمات بانکی از طریق ابزارهای الکترونیکی، ارایه خدمات از طریق همراه بانک را از سال 1387 آغاز نمود و تا پایان مرداد ماه سال جاری بیش از یک میلیون و 334 هزار  نفر از مشتریان ضمن پیوستن به این سامانه، هر ماه به طور متوسط 8 میلیون تراکنش را از طریق آن انجام داده­اند. آمارها بیانگر رشد 22درصدی تعداد کاربران نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل می‌باشند.

گزارش‌های دریافتی از عملکرد بانک در بخش فن­آوری اطلاعات نشان می‌دهند که به دلیل استقبال شایان توجه مشتریان از سامانه یاد شده، این بانک وظیفه خود دانسته تا خدمات ارائه شده از طریق همراه بانک را گسترش دهد. بدین منظور از زمان انتشار نخستین نسخه همراه بانک تاکنون چندین نسخه که در هریک قابلیت‌های جدیدی ارائه شده بود را منتشر کرده است. درحال حاضر آخرین نسخه نرم افزار، نسخه 2.6 بوده و دارای امکاناتی از قبیل اطلاع از مانده حساب، صورتحساب (سه گردش آخر)، انتقال وجه بین حسابهای یک مشتری، انتقال وجه به حساب سپهری دیگران با سقف محدود روزانه، استعلام چک، تعیین مبلغ چک، پرداخت قبض از طریق حساب و کارت، دریافت اطلاعات سه شارژ آخر خریداری شده، اعلام نرخ ارز، اعلام مفقودی کارت، دریافت و تغییر رمز حساب،  اعلام سه تراکنش آخر حساب بصورت خودکار و... می‌باشد.

شایان ذکراست بانک صادرات ایران به عنوان بانک پیشرو در زمینه توسعه و ارایه خدمات نوین نقش بسزایی در ارتقاء سطح خدمات الکترونیکی داشته و دارد به گونه‌ای که سیستم سپهر به طور متوسط495 میلیون تراکنش شتابی مشتریان را در هر ماه انجام می‌دهند.

گفتنی است این بانک با هدف تکریم از مشتریان، جشنواره ای تحت عنوان جشنواره خدمات الکترونیکی، را از اول شهریور ماه برگزار و به استفاده کنندگان از خدمات نوین این بانک به قید قرعه و براساس امتیازات کسب شده جوایز ارزنده‌ای اهدا و از آنان تقدیر به عمل خواهد آورد که براساس دستور العمل اعلام شده این بانک ضمن امتیازبندی استفاده کنندگان از خدمات الکترونیکی نظیر؛ اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، خودپرداز و پایانه‌های فروش با انجام قرعه کشی جوایز ارزنده‌ای شامل: خودرو مگان، پژو 207، تبلت، لپ تاپ، گوشی تلفن همراه هوشمند و هزاران جایزه نقدی را به برندگان اعطا نماید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران