به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک در اسفندماه سال گذشته به طورمیانگین روزانه بیش از 30 میلیون تراکنش از طریق سیستم سپهر و در مجموع 876 میلیون تراکنش موفق مالی انجام دادند که این میزان بیانگر رشد 18 درصدی تعداد تراکنش ها نسبت به بهمن ماه1394 بود و گزارش های مربوط به عملکرد سیستم سپهر نمایانگر استقبال و رضایت هموطنان از خدمات این بانک می باشد.
براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان از سال 79 نسبت به نصب و راه اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه ای (سپهر) درشعب خود اقدام نموده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و امنیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از این سیستم زیاد بوده به طوری که تا پایان اسفندماه سال94 بیش از 44 میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.
گفتنی است تعداد کل تراکنش های سامانه سپهر در سال 94 به 8 میلیارد و 500 میلیون تراکنش بالغ شده است که این بانک به عنوان بانک برتر در زمینه انجام تراکنش های الکترونیکی نقش تعیین کننده ای در زمینه انجام مراودات مالی هموطنان دارد.
گفتنی است بانک صادرات ایران با 2575 شعبه در سراسر کشور، 385 هزار و420دستگاه پایانه فروش متصل به حسابهای این بانک، 480 هزار مشتری اینترنتی و ارایه خدمات متنوع و به روز بانکی، به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور سهم بسزایی در ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیکی و نهادینه شدن فرهنگ بانکداری نوین در جامعه دارد.