پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489055 تاریخ : 1398/05/14-17:55:19
,2,
تعامل سازنده با تعاون گران از مهم‌ترین برنامه‌های بانک توسعه تعاون است

تعامل سازنده با تعاون گران از مهم‌ترین برنامه‌های بانک توسعه تعاون است

سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون: تعامل سازنده با تعاون گران از مهم‌ترین برنامه‌های بانک توسعه تعاون است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون عصر امروز در جلسه تودیع مدیر اسبق و معارفه مدیر جدید امور مشتریان و بانکداری شرکتی این بانک گفت: تعامل، نیازسنجی و پاسخگویی به مشتریان از مهم‌ترین برنامه‌های بانک توسعه تعاون است و بر اساس ماهیت و مأموریت این بانک؛ تعامل سازنده با تعاون گران و هم‌افزایی حاصله از این ارتباط می‌تواند در تقویت بخش تعاون موثر واقع گردد.

وی افزود: امور مشتریان و بانکداری شرکتی به همراه شبکه‌ای از مدیران استانی و روسای شعب سراسر کشور عمده مأموریت بانک توسعه تعاون در حوزه ارتباط با مشتریان و مشتری مداری را بر عهده‌دارند و انتظار می‌رود با تدوین سیاست‌ها و راهکارها در این حوزه و اجرای منظم برنامه‌ها، میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک افزایش یابد.

فتاحی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از مکانیزم‌های نوین ارتباط با مشتریان، توسعه راهبردهای بانکداری شرکتی، اجرای بانکداری جامع و ساماندهی تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای عاملیت از مهم‌ترین راهکارهای امور مشتریان و بانکداری شرکتی برای تحقق اهداف بانک می‌باشد.

شایان‌ذکر است در این جلسه که با حضور عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره، سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی و کریم میرزاخانی سرپرست مرکز آموزش و پژوهش برگزار شد، علی هاتفی به‌عنوان مدیر اسبق امور مشتریان و بانکداری شرکتی تودیع و ایرج شیخ‌زاده به‌عنوان مدیر جدید امور مشتریان و بانکداری شرکتی معارفه گردید.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 192
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران