به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، فتاحی عضو هیئتمدیره بانک توسعه تعاون عصر امروز در جلسه تودیع مدیر اسبق و معارفه مدیر جدید امور مشتریان و بانکداری شرکتی این بانک گفت: تعامل، نیازسنجی و پاسخگویی به مشتریان از مهمترین برنامههای بانک توسعه تعاون است و بر اساس ماهیت و مأموریت این بانک؛ تعامل سازنده با تعاون گران و همافزایی حاصله از این ارتباط میتواند در تقویت بخش تعاون موثر واقع گردد.
وی افزود: امور مشتریان و بانکداری شرکتی به همراه شبکهای از مدیران استانی و روسای شعب سراسر کشور عمده مأموریت بانک توسعه تعاون در حوزه ارتباط با مشتریان و مشتری مداری را بر عهدهدارند و انتظار میرود با تدوین سیاستها و راهکارها در این حوزه و اجرای منظم برنامهها، میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک افزایش یابد.
فتاحی خاطرنشان کرد: بهرهگیری از مکانیزمهای نوین ارتباط با مشتریان، توسعه راهبردهای بانکداری شرکتی، اجرای بانکداری جامع و ساماندهی تفاهمنامهها و قراردادهای عاملیت از مهمترین راهکارهای امور مشتریان و بانکداری شرکتی برای تحقق اهداف بانک میباشد.
شایانذکر است در این جلسه که با حضور عباس نجفی عضو هیئتمدیره، سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی و کریم میرزاخانی سرپرست مرکز آموزش و پژوهش برگزار شد، علی هاتفی بهعنوان مدیر اسبق امور مشتریان و بانکداری شرکتی تودیع و ایرج شیخزاده بهعنوان مدیر جدید امور مشتریان و بانکداری شرکتی معارفه گردید.