آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 694611 تاریخ : 1403/08/19-10:20:14
,6,
تحول در خدمات پس از فروش، یک اصل اساسی در گروه خودروسازی سایپا است

مدیرعامل سایپایدک:

تحول در خدمات پس از فروش، یک اصل اساسی در گروه خودروسازی سایپا است

مدیرعامل سایپایدک در نشست با نمایندگی های استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل گفت: تحول در خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان، دو اصل اساسی مورد تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا است که مبنای تمام برنامه های سایپایدک قرار گرفته است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از سایپا، اردلان حسینی، مدیرعامل سایپایدک، با بیان این مطلب افزود: از ابتدای سال جاری، نگاه تحول در خدمات پس از فروش بر گروه خودروسازی سایپا حاکم شده است و در مدتی که گذشت، تمام تلاش ما بر این بوده که با نگاه کارشناسی به فرآیند خدمات پس از فروش، کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان را افزایش دهیم.

وی افزود: رضایتمندی نمایندگی ها نیز از جمله مهمترین نکاتی است که مد نظر ما در حوزه خدمات پس از فروش قرار دارد و بر این اساس اقداماتی برای بهبود معیشت و رفاه کارکنان شبکه نمایندگی ها انجام خواهد شد.

مدیرعامل سایپایدک، شبکه نمایندگی ها را بازوی توانمند اجرایی برنامه های تحول در خدمات پس از فروش دانست و گفت: قطعا کسب رتبه نخست در حوزه رضایتمندی مشتریان برای نخستین بار توسط سایپایدک، نقطه عطفی در این مسیر بوده و امیدواریم با تلاش و کوشش بیشتر، این روند موفقیت را ادامه دهیم.

بنابراین گزارش، در پایان این نشست، مدیرعامل سایپایدک با اهدای لوح، از نمایندگی های برتر، کارشناسان فنی و مسوولان برگزیده فروش کارت طلایی قدردانی کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 219