وی همچنین تلاش برای توجه بیشتر به نیازها و خواسته های مشتریان بیمه نوین را اولویت این شرکت در ارائه خدمات و طراحی محصولات آتی عنوان کرد و افزود: رقابت، امروز تبدیل به مفهومی کیفی شده است و تکیه بر آمار کمی نمی تواند در حوزه خدمات قابل اتکاء و مطلوب باشد. کیفیت رضایت مشتریان ارتباط مستقیمی با آگاهی شرکت های بیمه از نیازها و انطباق با خواسته ها و دغدغه های آنها دارد.
مدیرعامل بیمه نوین در این بازدید، ضمن بدیهی دانستن حق دریافت خدمات مطلوب و به موقع مشتریان، تلاش همکاران در شعب و شبکه فروش را قابل تقدیر خواند و نیروی جوان بیمه نوین را به عنوان نقطه قوت این شرکت دانست.
کریم خان زند همچنین رشد مطلوب پرتفوی بیمه ای را برخاسته از مدیریت ریسک به همراه رضایت مشتریان دانست و بر فروش بیمه نامه به مشتریان حقیقی و خرد تأکید کرد.
گفتنی است، شرکت بیمه نوین در استان کرمان با دو شعبه در شهرهای کرمان و سیرجان و نیز یک باجه در شهر رفسنجان خدمات و محصولات بیمه ای را خود را ارائه می کند.