او در ادامه افزود: با توجه به اینکه ارائه خدمات به فرهنگیان، قراردادی استراتژیک و حائز اهمیت برای ما محسوب می شود، با افزایش تعداد شعب و نمایندگان تلاش کردیم به تمامی همکاران خود اعلام کنیم که تامین نیازهای بیمه ای فرهنگیان و خانواده های آن ها اولویت نخست و اساسی ما است.
امینی با اشاره به ایجاد شعب اختصاصی فرهنگیان در برخی استان های کشور، تصریح کرد: ماه ها پیش از عقد قرارداد با وزارت آموزش و پرورش، در تکاپوی تقویت زیرساخت ها بودیم تا بتوانیم برای ارائه خدمات به فرهنگیان عزیز اعلام آمادگی کنیم. سپس با ارائه بهترین نرخ و شرایط به وزارتخانه، نشان دادیم بیمه معلم همواره در کنار فرهنگیان عزیز است و خود را بخشی از این جامعه می داند.
مدیرعامل بیمه معلم، با برشمردن اقداماتی که از بدو انعقاد قرارداد با فرهنگیان انجام شده است، بیان کرد: تشکیل جلسات ادواری با تمامی اداره کل های آموزش و پرورش 9 استان تحت پوشش، اطلاع رسانی گسترده در کانال های خبری مخصوص فرهنگیان پیرامون پوشش های بیمه ای و مراکز درمانی، افزایش تعداد مراکز طرف قرارداد، جمع آوری اسناد خسارت به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری و... از جمله اقداماتی است که در راستای کسب رضایت فرهنگیان عزیز انجام شده است.
در این همایش که فرصتی مناسب برای تبادل نظر و بررسی چالش ها و فرصت های موجود در حوزه بیمه فرهنگیان بود، شرکت کنندگان با ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای بهبود خدمات بیمه ای، به غنای بحث کمک کردند.
در پایان، با تأکید بر اهمیت حمایت از فرهنگیان، بر لزوم استمرار همکاری ها و ارتباطات مؤثر بین ادارات رفاه و پشتیبانی وزارتخانه آموزش و پرورش و شرکت بیمه معلم تاکید شد.