در طی فرایند ممیزی در دی ماه 1403 که توسط کارشناسان شرکت پایش و انطباق ارزیابی ایران انجام شد، کلیه فعالیت ها و فرآیندهای بیمه تعاون مورد بررسی قرار گرفت و میزان انطباق این فرآیندها با لزامات استاداردهای بین المللی مورد ممیزی قرار گرفت. نتایج این ممیزی ها نشان داد که شرکت در تمام جنبه های کاری خود، از جمله مدیریت کیفیت، رسیدگی به شکایات مشتریان، مدیریت ریسک و ارزیابی رضایت مشتریان، به استانداردهای جهانی پایبند است.
افزایش اعتماد مشتریان، بهبود مستمر خدمات، افزایش بهره وری، بهبود تصویر برند از جمله دستاوردهای این موفقیت به شمار می رود. کسب گواهینامه های بین المللی به تقویت جایگاه بیمه تعاون در بازار و افزایش اعتبار آن کمک می کند.
بیمه تعاون با کسب این موفقیت بزرگ، بار دیگر نشان داد که در مسیر رشد و توسعه پایدار قرار دارد. این شرکت با تکیه بر دانش و تجربه کارکنان خود و استفاده از فناوری های نوین، به دنبال ارائه خدمات نوآورانه و متناسب با نیازهای مشتریان است.