به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمه ایران، براساس اعلام مرکز تحقیقات وارزیابی دبیر خانه توسعه صنایع ملی ایران نشان واستاندارد بین المللی (QC-Services) کیفیت واعتباردرارائه خدمات تخصصی بیمه از سوی کشورآلمان به بیمه ایران با توجه به پویایی و رشد وتعالی صورت گرفته دراین مجموعه اهدا شده است.
درهمین ارتباط ودرحاشیه برگزاری دومین اجلاس متخصصین و روسای بانک،بیمه،بورس وشرکت های تاثیرگذاردراقتصاد کشور " باینکس Bainex " که درمرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد این نشان به مسوولان بیمه ایران تقدیم شد.
همچنین بیمه ایران نشان زرین اعتماد مشتریان درصنعت بیمه را از آن خود کرد و باردیگر برصدرجدول رتبه بندی بهترین ارائه کننده خدمات بیمه ای درکشور قرارگرفت.
درلوح تقدیر از بیمه ایران آمده است:کسب این جوایزنشانگر برتری و تمایزبیمه ایران از سایر شرکت های بیمه ای است.
درادامه ابراز امیدواری کرده است: این نشان باعث اعتباربخشی برای آن مجموعه درمسیرگسترش بازارهدف وافزایش تقاضای مشتریان شود.
براساس اعلام دبیرخانه مرکزتحقیقات وارزیابی توسعه صنایع ملی ایران نشست مشترک سالیانه مدیران و روسای بانک ها،بیمه و فعالان بورس، بزرگترین و مهمترین اجلاس سالیانه مسوولان این نهاد های پولی و مالی درکشور می باشد که توسط این دبیرخانه برگزار می شود.