پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت:دکترابراهیمی مدیرعامل بانک انصار باحضور در نخستین همایش سراسری بازاریابی و تبلیغات این بانک که طی سه روز از 30 دی تا 2 بهمن ماه در سالن همایش مجتمع لواسانات برگزارشد و در آن مدیرکل بازاریابی و تبلیغات و جانشین وی، مدیران ارشد، مشاورین، اساتید و مسئولان بازاریابی استان ها شرکت داشتند، بومی سازی مباحث علمی بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی را یک نیاز مبرم کشور دانست تا به وسیله آن بهرهوری، اثربخشی، رضایتآفرینی و ظرفیتهای رقابتی سازمان ها و شرکت های اقتصادی – تجاری افزایش یابد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,دکترابراهیمی در آغاز از اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار به خاطر نقش برجستهاش در پیشبرد سیاست های تحولی و نیل به اهداف بانک، ابراز رضایت کرد و با تأکید بر ضرورت بومی سازی دستاوردهای نظری کشورهای پیشرفته در صنعت بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی گفت: بومی سازی به معنای استفاده اثربخش از دستاوردهای نظری در حوزه های یادشده است تا به واسطه این دستمایههای علمی، اثربخشی فعالیت ها تضمین، بهره وری افزایش، رضایت مشتریان تأمین و ضمن توسعه ظرفیت های رقابتی، دانش نظری این حوزه در خدمت پیشرفت عملی سازمان ها و موسسات و شرکت ها قرارگیرد.
مدیرعامل بانک انصار سپس به ضرورت بهبود تصویر ذهنی مردم، سهامداران، مشتریان وذینفعان از بانک پرداخت و از اداره کل بازاریابی و تبلیغات خواست تا با استفاده از همه امکانات و پشتوانه های علمی این وظیفه خطیر را با اطمینان از نتایج مطلوب و توجه به بازخوردها انجام دهد.
نائب رییس هیئت مدیره بانک پس از آن به راهبرد کلیدی حضرت امام خمینی(ره) در زمینه تبلیغات اشاره کرد و ضمن تأکید بر لزوم نقد عملکرد و پرهیز از خودشیفتگی ضمن استفاده از عبارت امام راحل مبنی بر این که «سلاح تبلیغات برنده تر از سلاح جنگ است» افزود: لازم است که به منظور تحقق زنجیره ارزش فعالیت های تبلیغاتی بانک انصار با فرایندهای بازاریابی و روابط عمومی هماهنگ و هم افزایی داشته باشد.
دکتر آیت اله ابراهیمی در ادامه به نقش روابط عمومی در هدایت افکارعمومی و لزوم سیاستگذاری مبتنی بر اطلاع رسانی شفاف در بانک انصار پرداخت و دست اندرکاران این حوزه را به توجه به اهمیت فرایندهای اعتمادسازی فراخواند و اضافه کرد: روابط عمومی نقشی تعیین کننده در ایجاد تصویر واقعی و مطلوب از یک سازمان دارد که این امر مستلزم فعالیت های اعتمادساز، اطلاع رسانی شفاف و رعایت استانداردهای حرفه ای است.
مدیرعامل بانک انصار سپس ضمن تأکید بر خلاقیت و جذابیت در تولید محصولات و محتوای تبلیغاتی از مسئولان بازاریابی در استان های کشور خواست که اقتضائات منطقه ای و بومی خاص خود را در اجرای برنامه های تبلیغی، اطلاع رسانی و بازاریابی درنظربگیرند و منطبق با شرایط و نیازها و شناخت عمیق مخاطبان، هوشمندانه عمل کنند.شایان ذکر است که در آغاز این برنامه، آقای سیدحمیدخالقی مدیرکل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار به شرح عملکرد این اداره و برنامه های آینده اش در پیشبرد اهداف بانک انصار پرداخت.



