پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489065 تاریخ : 1398/05/15-13:14:56
,7,
بهای جهانی طلا صعودی شد

بهای جهانی طلا صعودی شد

در پی تشدید منازعات تجاری میان چین و آمریکا،‌ قیمت هر اونس طلا امروز سه شنبه در مقایسه با معاملات صورت گرفته در روز گذشته با یک و نیم درصد افزایش به بیشترین سطح خود در 6 سال گذشته افزایش یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل ازرویترز، بهای هر اونس طلا امروز (دوشنبه) با در مقایسه با آخرین معاملات صورت گرفته در روز گذشته با 1.5 درصد افزایش به  یک هزار 462  دلار و 40 سنت رسید.

بهای جهانی طلا 6 سال پیش برای نخستین بار به یک هزار و 464 دلار و 60 سنت صعود کرد.

بر اساس این گزارش، ‌بهای هر اونس طلا در بازارهای آمریکا نیز امروز دوشنبه در مقایسه با آخرین معاملات صورت گرفته با 1.2 درصد افزایش به یک هزار و 474 دلار و 30 سنت رسید.

گزارشهای خبری نشان می دهد تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار فلز زرد در حالی افزایش یافته است که جنگ تجاری میان واشنگتن و پکن به سبب متهم شدن چین به دستکاری نرخ یوان شدت پیدا کرده است.

وزارت خزانه داری آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که برای نخستین بار از سال 1994 به این نتیجه رسیده که چین در حال دستکاری ارزش یوان است و اینکه واشنگتن برای جلوگیری از این رقابت ناعادلانه با صندوق بین المللی پول همکاری لازم را انجام خواهد داد.

اقدام آمریکا پس از آن صورت می گیرد که چین به تلافی تصمیم ترامپ مبنی بر وضع تعرفه 10 درصدی علیه 300 میلیارد دلار کالای چینی، برای اولین بار در طی بیش از یک دهه گذشته اجازه داده که ارزش پول ملی اش به پایین تر از یک هفتم دلار برسد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران